logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

تحلیل سازه ها ویژه کنکورکارشناسی ارشد عمران کتاب دانشگاهی

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
6.587kib حجم فایل

عنوان: تحلیل سازه ها ویژه کنکورکارشناسی ارشد عمران کتاب دانشگاهی

نقش تحلیل سازه ها در مهندسی عمران بسیار مهم و اساسی است. به عبارت دیگر، شاید بتوان مهم ترین کاری که باید توسط یک مهندس عمران انجام شود را تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد سازه ها در برابر بارگذاری های وارده دانست. آشنایی با انواع اعضای سازه ای، انواع اتصالات سازه ای، تشخیص سازه های معین و نامعین، بررسی پایداری سازه ها

بخشی از مجموعه نرم افزار مهندسی سازه عمومی (GSE)، GSE Timber یک ماژول تخصصی است که قابلیت طراحی و تجزیه و تحلیل سازه های چوبی، از جمله چوب با قاب سبک و سازه های چوبی مهندسی شده را ارائه می دهد. این استاندارد با استانداردهای صنعتی مانند مشخصات طراحی ملی 2018 (NDS) برای ساخت و ساز چوبی و استانداردهای CAN/CSA O86-19 مطابقت دارد و از انطباق و دقت در مهندسی سازه چوب اطمینان حاصل می کند.

نرم افزار GSE انعطاف پذیری کار با دو نوع سازه چوبی کلیدی را فراهم می کند: قاب های تیر-ستون و قاب بندی نور. بسته Light Framing ویژگی های Mass Timber را گسترش می دهد. این افزونه توانایی نرم افزار را برای خودکارسازی تولید پارامتریک، تحلیل و طراحی دیوارهای باربر و دیوارهای برشی افزایش می دهد و فرآیند طراحی این اجزای حیاتی را ساده می کند.

GSE Timber با قابلیت‌های قوی خود برای طراحی سازه‌های چوب و چوب مهندسی شده، مهندسان را قادر می‌سازد تا سازه‌های مبتنی بر چوب را به طور کارآمد ایجاد و تجزیه و تحلیل کنند و در عین حال مطابق با آخرین استانداردهای صنعت باشند. این ابزار همه کاره برای متخصصان مهندسی چوب که بر روی پروژه های مختلف کار می کنند بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
6.587kib حجم فایل