logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود طرح توجیهی تولید شاسی خودرو

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

دانلود طرح توجیهی تولید شاسی خودرو

ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻣﮑﺎن ﺳﻨﺠﯽ، ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ از اﺟﺮای ﻃـﺮح ﻫـﺎی ﺳـﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔـﺬاری اﻗﺘـﺼﺎدی اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﮔﯿﺮد . در اﯾﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت از ﻧﮕﺎه ﺑﺎزار، ﻓﻨﯽ و ﻣﺎﻟﯽ و اﻗﺘﺼﺎدی ﻃﺮح ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ و آﻧﺎﻟﯿﺰ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘـ ﻪ و ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﺻﻞ از آن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺒﻨﺎﯾﯽ ﺑﺮای ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﯿﺮی ﻣﯽ ﮔﺬاران ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﮔﯿﺮد.

ﺷﺎﺳﯽ ﺧﻮدرو در ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﻮاع ﺧﻮدروﻫﺎ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ در ﺑﺎزار ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش آن دارای ﮐﺎرﺑﺮد اﺳﺖ . اﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮑﯽ از ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎی اﺻﻠﯽ ﻫﺮ ﺧﻮدرو ﻣﺤﺴﻮب ﻣـﯽ ﮔـﺮدد و ﻫـﺮ ﺧـﻮدرو از ﺷﺎﺳـﯽ ﻣﺨﺼﻮص ﺑﻪ ﺧﻮد ﺑﺮﺧﻮردار ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . ﺷﺎﺳـﯽ، اﻟﺒﺘﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ در ﻣﻮرد ﺑﺴﯿﺎری از ﺧﻮدروﻫـﺎی ﺳـﻮاری ﺑﺼﻮرت ﺳﺮﺧﻮد ﺑﺎ اﺗﺎق ﺧﻮدرو ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه و ﻟﺬا اﯾﻦ ﺧﻮدروﻫﺎ ﻓﺎﻗﺪ ﺷﺎ ﺳﯽ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ .

استو

در مورد وسایل نقلیه، اصطلاح شاسی رولینگ به معنای قاب به همراه “دنده حرکت” مانند موتور، گیربکس، محور محرک، دیفرانسیل و سیستم تعلیق است. توصیف “شاسی نورد” از تولید مونتاژ سرچشمه می گیرد، زمانی که یک شاسی یکپارچه “روی لاستیک های خود می چرخید” درست قبل از اینکه بدنه کامیون به قاب های نزدیک به انتهای خط پیچ شود.

یک زیر بدنه (که گاهی اوقات به آن “کار کوچ” نیز گفته می شود)، که معمولاً برای یکپارچگی ساختار ضروری نیست، برای تکمیل خودرو روی شاسی ساخته می شود.

برای وسایل نقلیه تجاری، یک شاسی نورد شامل مجموعه ای از تمام اجزای اساسی یک کامیون بدون بدنه است تا برای عملیات در جاده آماده باشد.

شاسی خودرو به دلیل بارهای سنگین تر و استفاده مداوم از کار با شاسی خودروهای تجاری متفاوت است. تولیدکنندگان خودروهای تجاری، نسخه‌های «فقط شاسی»، «کاهی و شاسی» و همچنین نسخه‌های «کابین شاسی» را که می‌توانند با بدنه‌های تخصصی مجهز شوند، می‌فروشند. اینها شامل موتور خانه ها، ماشین های آتش نشانی، آمبولانس ها، کامیون ها و غیره می شود.

در برنامه‌های کاربردی خاص، مانند اتوبوس‌های مدرسه، یک سازمان دولتی مانند اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) در ایالات متحده استانداردهای طراحی تغییر شاسی و بدنه را تعریف می‌کند.

بدنه یک خودروی جنگی زرهی به عنوان شاسی عمل می کند و قسمت پایینی AFV را شامل می شود که شامل مسیرها، موتور، صندلی راننده و محفظه خدمه است. این بدنه پایینی را توصیف می کند، اگرچه استفاده رایج ممکن است شامل بدنه بالایی به معنای AFV بدون برجک باشد. بدنه به عنوان پایه ای برای سکوهای روی تانک ها، نفربرهای زرهی، خودروهای مهندسی رزمی و غیره عمل می کند.

در صنعت حمل و نقل بین وجهی، شاسی نوعی نیمه تریلر است که می توان یک کانتینر بار را برای حمل و نقل جاده ای روی آن سوار کرد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند