logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح توجیهی مطالعات امکان سنجی مقدماتی تولید فوم دیواری پلی استایرن مش دار

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

طرح توجیهی مطالعات امکان سنجی مقدماتی تولید فوم دیواری پلی استایرن مش دار

 

فوم های دیواری مش دار که در بازار با نام پانل های سه بعدی شناخته می شود، از دو سطح مشبک مفتولی با چشمه های ۵ در ۵ ، ۸ در ۸ سانتی متر و . تشکیل شده که این دو صفحه مشبک به فاصله های ۵، ۷.۵،و ۱۰ سانتی متر از یکدیگر به وسیله همین مفتول ها ثابت و به یکدیگر جوش شده اند. قطر مفتول های به کار رفته در این پانلهای سه بعدی ۲.۵ ، ۳ یا ۴ میلیمتر و مقاومت کششی مصرفی حداقل ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. این پانلها با عرض حداکثر ۱.۲۰ و طول ۳.۰۰ متر تولید می گردند و در صورت نیاز به طول بلندتر در محل اجرا به کمک نوار شبکه ی اتصال به یکدیگر دوخته می شوند.
پانل عبارت است از دو شبکه مش مسطح که بوسیله مفتولهای عرضی (اتصالات برشی) به هم متصل شده و یک شبکه فضایی ( ۳بعدی) را تشکیل می دهند و به صورت فوم دار و بدون فوم در ضخامت های ۳۰۰´۱,۲۰ سانتی متر تولید و مطابق نقشه های اجرایی سازه در ساخت ساختمان های مقاوم در مقابل زلزله با امتیازات سبکی وزن ،اتصالات گیر دار و مطمئن و سرعت زیاد ساخت به کار گرفته می شود.
فوم دیواری مش دار در بازار با نام پانل های دولایه جوش خورده نیز شناخته می شود. این پانل های سه بعدی دیواری در سخت ترین آب و هوا نیز به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند