logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح توجیهی گرانول و کفش

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

♠طرح توجیهی گرانول و کفش♠

طرح توجیهی گرانول و کفش

کفش،اشتغال زایی 10 نفر،ظرفیت تولید 100,000 تن،آماده دانلود می باشد.

دوره بازگشت سرمایه:14 ماه

 

کفش نامی کلی برای انواع پاافزار است. به سازنده و تعمیرکننده کفش‌ها کَفّاش گفته می‌شود. کفاش به قیاس کلمه‌های عربی ساخته شده‌است و در منابع کهن‌تر فارسی نظیر شاهنامه لفظ کفشگر به کار رفته‌است.

گرانول یک ذره یا دانه بزرگ است. می تواند به:

گرانول (زیست شناسی سلولی)، هر یک از چندین ساختار زیر میکروسکوپی، برخی با منشأ قابل توضیح، برخی دیگر فقط به عنوان ویژگی های نوع سلولی با عملکرد ناشناخته ذکر شده اند.
گرانول آزوروفیلیک، ساختار مشخصه نوع سلول یوکاریوتی آزوروفیل
گرانول کرومافین، ساختار مشخصه نوع سلول یوکاریوتی کروموفیل.
اخترفیزیک و زمین شناسی:
گرانول (فیزیک خورشیدی)، ساختار قابل مشاهده در فتوسفر خورشید که از فعالیت در ناحیه همرفتی خورشید ناشی می شود.
گوی های مریخ، دانه های کروی از مواد موجود در سطح سیاره مریخ
گرانول (زمین شناسی)، اندازه ذرات مشخص شده 2-4 میلی متر (-1 تا -2 در مقیاس φ)
گرانول، در اصطلاح دارویی، ذرات کوچکی است که در یک دانه بزرگتر و دائمی جمع می شوند که در آن ذرات اصلی هنوز قابل شناسایی هستند.

کفش یکی از اقلام کفشی است که برای محافظت و آرامش پای انسان طراحی شده است.

اگرچه پای انسان می‌تواند با زمین‌ها و شرایط آب و هوایی مختلف سازگار شود، اما آسیب‌پذیر است و کفش‌ها از آن محافظت می‌کنند. فرم در ابتدا به عملکرد گره خورده بود، اما با گذشت زمان کفش ها نیز به کالاهای مد تبدیل شدند. برخی از کفش‌ها به عنوان تجهیزات ایمنی استفاده می‌شوند، مانند چکمه‌های فولادی که در کارگاه‌های صنعتی به کفش‌های مورد نیاز نیاز دارند.

علاوه بر این، کفش‌ها اغلب به طرح‌های مختلفی تبدیل شده‌اند، مانند کفش‌های پاشنه بلند، که معمولاً توسط خانم‌ها در مناسبت‌های فانتزی پوشیده می‌شود.

کفش های معاصر از نظر سبک، پیچیدگی و هزینه بسیار متفاوت هستند. صندل های پایه ممکن است فقط از یک زیره نازک و بند ساده تشکیل شده و با هزینه کم فروخته شوند. کفش های مد روز ساخته شده توسط طراحان معروف ممکن است از مواد گران قیمت ساخته شده باشند، از ساخت و ساز پیچیده استفاده کنند و با مبالغ زیادی به فروش برسند.

برخی از کفش‌ها برای اهداف خاصی طراحی شده‌اند، مانند چکمه‌هایی که به‌طور خاص برای کوهنوردی یا اسکی طراحی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر کاربرد عمومی‌تری دارند، مانند کفش‌های کتانی که از یک کفش ورزشی خاص به یک کفش استفاده عمومی تبدیل شده‌اند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند