logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

آموزش برنامه نویسی ++C آموزش کامپیوتر

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
515kib حجم فایل

عنوان: آموزش برنامه نویسی ++C آموزش کامپیوتر

در روزهای اولیه برنامه نویسی کامپیوتر، برنامه نویسان مجبور بودند دستورالعمل های فردی را به زبان اسمبلی یکی یکی بنویسند.

بعدها زبان های برنامه نویسی مانند FORTRAN و COBOL ایجاد شدند. مشکل این زبان ها این بود که گروه خاصی از مردم را هدف قرار می دادند – FORTRAN برای مهندسان و دانشمندان و COBOL برای افراد تجاری.

سپس در طول دهه 60، زبان جدیدی به نام Simula ظاهر شد و مفهوم یک کلاس را معرفی کرد، که به نوعی به هر کسی اجازه می‌داد برای حوزه‌های خاص خود نرم‌افزار بسازد.

پس از آن، در دهه 80، Bjarne Stroustrup ایده ترکیب انتزاع کلی Simula را با عملکردهای سطح پایین C، که در آن زمان بهترین زبان برای این کار بود، مطرح کرد.

بنابراین “C with Classes” متولد شد که بعدها به زبان برنامه نویسی C++ معروف شد.

زبان برنامه نویسی C++ یک زبان برنامه نویسی دارای تایپ ایستا، کامپایل شده، چند پارادایم و همه منظوره است که به دلیل منحنی یادگیری شیب دار آن بدنام است. کاربرد گسترده ای در بازی های ویدیویی، نرم افزارهای دسکتاپ و توسعه سیستم جاسازی شده دارد.

++C تا حدودی پیچیده و فوق‌العاده قدرتمند است – و صادقانه بگوییم، اگر نقشه راه یادگیری خود را به درستی برنامه‌ریزی کنید، C++ آنقدرها هم بد نیست که بسیاری از مردم می‌خواهند باور کنید.

در این مقاله، من با نشان دادن اصول اولیه زبان برنامه نویسی C++ شروع می کنم.

اگر قبلاً برنامه‌نویسی کرده‌اید، این مقدمه باید برای شما بسیار ساده باشد. اما اگر C++ را به‌عنوان اولین زبان برنامه‌نویسی خود یاد می‌گیرید، ممکن است به دلیل مفاهیم زیادی که باید درک کنید، آن را بسیار چالش برانگیز بدانید.

پس از اتمام مقدمه، فهرستی از منابع آموزشی با کیفیت بالا و همچنین توصیه هایی در مورد نحوه استفاده حداکثری از آنها به شما ارائه خواهم داد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
515kib حجم فایل