logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دروس رشته های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر و برنامه نویسی آموزش کامپیوتر

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
832kib حجم فایل

عنوان: دروس رشته های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر و برنامه نویسی آموزش کامپیوتر

علوم کامپیوتر مطالعه محاسبات، اطلاعات و اتوماسیون است. علوم کامپیوتر از رشته های نظری (مانند الگوریتم ها، نظریه محاسبات و نظریه اطلاعات) تا رشته های کاربردی (شامل طراحی و پیاده سازی سخت افزار و نرم افزار) را در بر می گیرد.اگر چه بیشتر به عنوان یک رشته دانشگاهی در نظر گرفته می شود، علوم کامپیوتر ارتباط نزدیکی با برنامه نویسی کامپیوتر دارد.

الگوریتم‌ها و ساختارهای داده محوری برای علم کامپیوتر هستند. تئوری محاسبات مربوط به مدل‌های انتزاعی محاسبات و کلاس‌های کلی مسائل است که می‌توان با استفاده از آنها حل کرد. زمینه های رمزنگاری و امنیت رایانه شامل مطالعه ابزارهای ارتباط امن و جلوگیری از آسیب پذیری های امنیتی است.

گرافیک کامپیوتری و هندسه محاسباتی به تولید تصاویر می پردازد. تئوری زبان برنامه نویسی راه های مختلفی را برای توصیف فرآیندهای محاسباتی در نظر می گیرد و نظریه پایگاه داده به مدیریت مخازن داده ها مربوط می شود. تعامل انسان و رایانه به بررسی رابط هایی می پردازد که از طریق آن انسان و رایانه با هم تعامل دارند و مهندسی نرم افزار بر طراحی و اصول پشت نرم افزار توسعه تمرکز می کند.

حوزه‌هایی مانند سیستم‌های عامل، شبکه‌ها و سیستم‌های تعبیه‌شده، اصول و طراحی پشت سیستم‌های پیچیده را بررسی می‌کنند. معماری کامپیوتر ساخت اجزای کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری را توصیف می کند. هدف هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ترکیب فرآیندهای هدف گرا مانند حل مسئله، تصمیم گیری، سازگاری محیطی، برنامه ریزی و یادگیری موجود در انسان و حیوانات است. در هوش مصنوعی، هدف بینایی کامپیوتر درک و پردازش داده های تصویری و ویدئویی است، در حالی که هدف پردازش زبان طبیعی درک و پردازش داده های متنی و زبانی است.

دغدغه اساسی علم کامپیوتر تعیین این است که چه چیزی می‌تواند خودکار شود و چه چیزی نمی‌تواند خودکار شود.جایزه تورینگ به طور کلی به عنوان بالاترین امتیاز در علوم رایانه شناخته می شود

 

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
832kib حجم فایل