logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود طرح توجیهی تولید لباس معطر با استفاده از فناوری نانو

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

♣دانلود طرح توجیهی تولید لباس معطر با استفاده از فناوری نانو♣

دانلود طرح توجیهی تولید لباس معطر با استفاده از فناوری نانو

تکنولوژی نانو در هر عرصه ای نفوذ نموده و تاثیرات بسزایی در آن صنعت گذاشته است. در صنعت نساجی نانو جایگاه خاصی یافته است.

تولید پارچه هایی با قابلیتهای ضد آب، ضد باکتری، خود تمیز کن، ضد آتش، ضد چروک، ضد میکروب و کثیفی و … از جمله آن تحولات است که با ورود نانو در صنعت نساجی بوجود آمده است.

تازه ترین فن آوری که بشر به آن دست یافته، و در آن سعی می شود تا با استفاده از خواص مولکولی مواد موجود در طبیعت، وسایلی ساخته شود تا مشکلات این وسایل را که در حال حاضر گریبان گیر بشر است مرتفع ساخته و همچنین کارایی آنها را نیز بالاتر ببرد، نانو تکنولوژیست. شاید یک مثال درک این موضوع را آسانتر نماید.

در نظر بگیرید لباسی را که هر یک از ما به تن دارد کثیف می شود، باید شسته شود، نیاز به اتو کردن دارد، باید خنک باشد، یا اینکه گرم باشد، اصلا جالب تر اینکه لباس کثیف نشود. آیا چنین لباسی وجود دارد؟

با استفاده از فن آوری نوین نانو بشر قادر شده پارچه هایی را تولید نماید که هیچوقت کثیف نمی شوند، یعنی هیچ نوع آلودگی بر روی آنها نمی نشیند. جالب تر اینکه پارچه این لباس اگر چروک شود، فقط با یک بار تکان دادن، تمام چین و چروک های آن از بین می رود.

 

 

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند