logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

⊕دانلود طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک⊕

 

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی کیسه اسمتیک
امروزه ، استفاده کرکیسه های اسپتیک از بسته هاي بسيار کوچک تا مخازن 30000 مترمکعبی که در کشتی های اقیانوس پیما بارگیری می شود، مورد استفاده قرار می گیرد .

سنه بدي اسمتیک شیوه جدیدی برای نگهداری محصولات غذایی دراز مدت زمان طولانی و خارج از یخچال است که تا زمان باز کردن بسته تارگي محصول را حفظ خواهد کرد و رهایی که برای اولین بار شیر و آبمیوه به شيوه اسونیک در قفسه ها و بخچال های معاره ها عرضه شد با عدم اطمینان مصرف کنندگان رو به رو گردید .

در واقع مواد عدابی که در داخل بسته هاي اسونیک پر می شود هیچ نباري به افزودن مواد نگهدارنده ندارند چرا که در این روش با ماندگاری طولانی ، محصولات لبنی ها را در دمای 137درجه سانتیگراد و به مدت 4 نائبه حرارت داده و بلافاصله در بسته استریل بر می کند. آبمیوه ( محصولات با اسید بالا ) را نیز در دمای 80 تا 95 درجه به مدت 15 الی 30 ثانيه حرارت می دهید و سپس به صورشو اسونیک پر می کنند.

هر دو رو به گوره ي طراحی شده است که تنها مقدار بسیار کمی از وبمأهبی ها و املاح معدنی از بین می رود . این فراید ها زمان نگهداری محصول را به مدت چندین ماه خارج از محتمطر بحياله الراب می دهد . پس از بار شدی بسه محصول می بایستی در یخچال نگهداری شود .

در روش دیگر که برای ماندگاری کوتاه مدت است محصولات لمسی مارچ (شیر) را در دمای 72 درجه ساسیگراد و به مدت 15 نانبه حرارت داده تا میکروب هاي بيماري زاي موجز در نمار می رود .

ابي فراهد رمان نگهداری محصول را به مدت یک هعمه در بخمال افزایش می دهد مواد غذایی با مسیه همدي اسپیک در مقایسه با کنسرو ها و با مواد معدامی پاستوریزه که فرایند حرارتی آنها در دمای بالا و مدت زمان طولانی انجام شده اسمه از طعم ورک به مرانه بهتری برخوردارند ، چرا که ایران حامی ہسه سدی با قوطی که سنه واکیس اکسیربه با بلراس را ندارد .

امروره در بازارهای جهانی به در بیمه های معمولی می توان انواع سمه های اسپیک را در اندازه و شکلهای محلی با دربهایی که قابلمه بار و بسه شد به آسانا را دارید بافم . . | در حال حاضر و سماري در مسمه های اسمیمک وجود دارد و در کسورهای متیله های محصولاتی جوی میر ، خامه ، آبمیوه ، سو و رب گوجه فرنگی , انواع دسمه سربسه , بوسید هایی که سویا بهره می سوید و همتسمي بوسمبدل هایی که مشمل عدایی به شمار رفته و انرزی را س د و نیں بحیم مرا ماني بر مسنده های اسپیته مرده می شود.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند