logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح توجيهی پودر سفيد كننده

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

طرح توجيهی پودر سفيد كننده

طرح توجیهی پودر سفید کننده

 

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پودر سفید کننده در 50 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

خلاصه ای از متن:نام طرح: طرح توجیهی تولید پودر سفید کننده میزان اشتغال زایی:31 نفر جمع کل سرمایه گذاری جهت اجرای طرح:838000 میلیون ریال——————————————————————————-خلاصه طرحدر این طرح به بررسی تولید پودر سفید کننده پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است.

این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است .

فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و …

از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد.مقدمه پودر بلیج (سفیدکننده) یا کلراید آهک یک ماده جامد کریستالی سفید رنگ با وزن مخصوص 35/2 می باشد که در c ˙100 تجزیه شده و در الکل و آب حل می شود . انحلال آن در آب ، محلول شفافی را تولید می نماید . این ماده یک اکسیدکننده عمل نموده و خاصیت رنگبری دارد . فرمول تقریبی این ماده cacl (ocl)2 H2o می باشد که وزن مولکولی آن معادل 145 می باشد .

در حال حاضر پودر سفید کننده در بازار بصورت گرانول یا پودر عرضه می گردد که محتوی 40 – 35 درصد کلرنوزاد فعال می باشد .

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند