logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

آموزش برنامه نویسی ++C آموزش کامپیوتر

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
529kib حجم فایل

آموزش برنامه نویسی ++C آموزش کامپیوتر

C++و گاهی به اختصار CPP یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و همه منظوره است که توسط دانشمند دانمارکی کامپیوتر Bjarne Stroustrup ایجاد شده است. اولین بار در سال 1985 به عنوان یک توسعه دهنده زبان برنامه نویسی C منتشر شد، از آن زمان به طور قابل توجهی در طول زمان گسترش یافته است.

از سال 1997، C++ علاوه بر امکاناتی برای دستکاری حافظه در سطح پایین، دارای ویژگی های شی گرا، عمومی و کاربردی است. این تقریباً همیشه به عنوان یک زبان کامپایل شده پیاده‌سازی می‌شود و بسیاری از فروشندگان کامپایلرهای C++ را ارائه می‌کنند، از جمله بنیاد نرم‌افزار آزاد، LLVM، مایکروسافت.

C++ با برنامه‌نویسی سیستم‌ها و نرم‌افزارهای تعبیه‌شده با محدودیت منابع و سیستم‌های بزرگ در ذهن طراحی شد، با عملکرد، کارایی، و انعطاف‌پذیری در استفاده به عنوان ویژگی‌های برجسته طراحی آن. C++ همچنین در بسیاری از زمینه‌های دیگر مفید است، با نقاط قوت کلیدی زیرساخت نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی محدود به منابع،  از جمله برنامه‌های دسکتاپ، بازی‌های ویدیویی، سرورها (به عنوان مثال، تجارت الکترونیک، جستجوی وب یا پایگاه‌های داده)، و عملکرد. – کاربردهای حیاتی (به عنوان مثال، کلیدهای تلفن یا کاوشگرهای فضایی).

 

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
529kib حجم فایل