logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پرورش بلدرچین در منزل جزوات دانشگاهی

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
4.468kib حجم فایل

عنوان: پرورش بلدرچین در منزل جزوات دانشگاهی

نگهداری و پرورش بلدرچین در تمامی سنین نیازمند مدیریت استاندارد میباشد. اگر از تغذیه جوجه غافل شوید پرنده به مرور زمان به بیماری کانیبالیسم مبتلا خواهد شد. بیماری کانیبالیسم یک نوع بیماری روانی بوده و به هیچ عنوان منشا ویروسی ندارد. ئر نظر داشته باشید که بیماری کانیبالیسم میتواند زیان بزرگی به گله شما وارد کند زیرا در این بیماری پرندگان اقدام به تغذیه از گوشت یکدیگر میشوند.

کورتونیکس
بلدرچین کالیفرنیا
بلدرچین باب سفید شمالی
5 فواید پرورش بلدرچین
از آنجایی که این پرندگان کوچک هستند، مردم اغلب تعجب می کنند که چرا می خواهید بلدرچین پرورش دهید. جوجه ها دروازه ای برای خانه داری و کشاورزی هستند، اما بلدرچین ها پرندگان کوچکتر و قابل کنترل تری با بسیاری از ویژگی های مشابه هستند.

اجازه ندهید اندازه آنها شما را از بزرگ کردن آنها باز دارد. در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم.

1. آنها کوچک هستند

بلدرچین‌ها از اکثر جوجه‌های به‌اندازه کوچک‌تر که کوچک‌تر هستند، هستند. برخی ممکن است فکر نکنند که اندازه کوچک آنها یک مزیت است، اما برای کسانی که می خواهند خودکفایی خود را در حومه شهر یا مناطق شهری افزایش دهند، اندازه اهمیت دارد.

بلدرچین برای خانه داران شهری و حومه شهر عالی است.

2. بلدرچین ها ساکت هستند
یکی دیگر از دلایلی که بلدرچین برای خانه داری حیاط خلوت عالی است این است که بلدرچین ها آرام هستند. آنها سر و صدا می کنند، اما صدای آنها بیشتر شبیه پرندگان است تا مرغ. حتی نرها به اندازه خروس ها صدا ندارند.

3. آنها به سرعت رشد می کنند
جوجه ها بسته به نژادشان تا چهار تا هفت ماهگی تخم نمی گذارند. بلدرچین ها زمانی که تنها هفت هفته دارند شروع به تخم گذاری می کنند – این دیوانه کننده است.

یعنی زودتر از مرغ یا اردک شروع به تهیه تخم مرغ تازه می کنید.

4. تخم مرغ ها خوشمزه هستند

تخم بلدرچین یک ناگت کوچک خوشمزه است. آنها ممکن است کوچک باشند، بنابراین بله، شما باید بیشتر بخورید، اما آنها هنوز هم خوشمزه هستند. تخم مرغ ها سرشار از مواد مغذی و سرشار از ویتامین هستند تا خانواده شما از آن لذت ببرند.

بلدرچین پرندگان مولد هستند. آنها حدود 230-250 تخم در سال می گذارند.

5. بلدرچین پرندگان گوشتی بزرگی هستند
اجازه ندهید اندازه آنها شما را از استفاده از این پرندگان به عنوان گوشت باز دارد. از آنجایی که بلدرچین ها خیلی سریع رشد می کنند، پرندگان گوشتی فوق العاده ای می سازند و به سرعت تولید مثل می کنند. برخی از سرآشپزهای برتر برای گوشت بلدرچین پول زیادی می پردازند، بنابراین ممکن است در معدن طلا بنشینید!

در مورد مضرات پرورش بلدرچین چیست؟
همه این مزایا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، اما چیزها همیشه نکات منفی دارند که باید در نظر بگیرید. پرورش بلدرچین معایبی دارد. اینجا چندتایی هستند.

1. آنها آشفته هستند
مدفوع بلدرچین یک تن. آنها ممکن است کوچک باشند، اما مقدار مدفوع آنها می تواند شما را به گونه ای دیگر فکر کند. شما می توانید مدفوع آنها را مانند کود مرغ کمپوست کنید، اما برای نگهداری آن به فضا نیاز دارید. بلدرچین تن ها زباله تولید می کند.

این بدان معناست که شما باید ملحفه آنها را مرتباً عوض کنید. تعویض رختخواب خسته کننده است زیرا باید بلدرچین ها را در قفس موقت قرار دهید تا از فرار آنها جلوگیری کنید.

2. نه تن گوشت
قصابی بلدرچین بسیار آسان است، به خصوص برای مبتدیان، اما بیایید صادق باشیم – شما گوشت زیادی دریافت نمی کنید. اگر می‌خواهید بلدرچین برای حفظ خانواده‌تان باشد، باید دائماً تخم‌های بیشتری بیرون بیاورید و آنها را پرورش دهید.

این امکان پذیر است، اما پرورش مرغ گوشتی عملی تر است.

3. نگرش بد
بلدرچین از زیباترین پرندگان فاصله زیادی دارد. انتظار نداشته باشید که با آنها ارتباط برقرار کنید یا از بودن با شما لذت ببرند.

همچنین، آنها می توانند نسبت به یکدیگر شرور باشند. آنها کاملاً بی رحم هستند و دستور نوک زدن را جدی می گیرند. اگر خون می گیرند، مراقب باشید! کل گله به بلدرچین آسیب دیده حمله می کند.

برای پرورش بلدرچین به چه چیزهایی نیاز دارید؟
قبل از اینکه به پرورش بلدرچین شیرجه بزنید، مطمئن شوید که به چه چیزی نیاز دارند و چگونه می توان این پرندگان را سالم نگه داشت. در اینجا چیزی است که برای موفقیت نیاز دارید.

مسکن برای بلدرچین

بلدرچین می تواند در قفس یا قفس زندگی کند. قفس‌ها شکارچیان را از بلدرچین دور نگه می‌دارند، اما اگر می‌توانید قفسه‌ای برای شکارچیان بسازید، بهترین راه برای رفتن است.

با کمال تعجب، یکی از بزرگترین مشکلاتی که بلدرچین ها با آن مواجه هستند، موش ها هستند، بنابراین باید مطمئن شوید که محل نگهداری بلدرچین شما بدون موش است. شما همچنین باید تهویه زیادی داشته باشید زیرا فضولات بلدرچین مقدار زیادی آمونیاک تولید می کند.

برخی از صاحبان بلدرچین ترجیح می دهند از دریچه خرگوش استفاده کنند. بسته به طرح، یک کلبه خرگوش تا شش بلدرچین را در خود جای می دهد.

مطمئن شوید که هر گزینه ای که برای بلدرچین انتخاب می کنید یک فوت مربع فضا برای هر پرنده فراهم می کند. آنها دوست دارند پنهان شوند و بازی کنند، بنابراین مطمئن شوید که فضایی برای حرکت و لذت بردن از زندگی خود دارند.

برای بلدرچین های آزاد امکان پذیر نیست
صاحب‌خانه‌های حیاط خلوت دوست دارند جوجه‌هایشان را آزاد کنند، اما بلدرچین‌ها مثل هم نیستند. آنها شکارچیان متعددی از جمله گربه ها، شاهین ها و راکون ها دارند. آنها ذاتاً ژولیده هستند و هنگامی که پرواز کردند، بلدرچین ها برنمی گردند.

پرورش بلدرچین نیاز به فضاهای بسته دارد. اگر می خواهید بلدرچین شما آزاد باشد و به علف دسترسی داشته باشد، از قلم متحرک استفاده کنید. به طرح های استفاده شده برای جوجه ها نگاه کنید و بعد از آن مدل کنید. فقط مطمئن شوید که شکارچیان نمی توانند به بلدرچین شما دسترسی داشته باشند.

یک قلم پرواز یا جایی اضافه کنید که بلدرچین شما بتواند به سمت بالا پرواز کند. با این حال، هنگام ورود به قفس مراقب باشید. شما نمی خواهید آنها فرار کنند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
4.468kib حجم فایل