logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دیکشنری تربیت بدنی جزوات دانشگاهی

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
2.082kib حجم فایل

عنوان: دیکشنری تربیت بدنی جزوات دانشگاهی

ورزش رشته تربیت بدنی را می توان یکی از رشته های مرتبط با علوم انسانی شمرد که برای تقویت و تربیت جسم و روان انسان از علوم مختلف از جمله روانشناسی، جامعه شناسی، مدیریت و فیزیولوژی کمک می گیرد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد. هدف از این رشته آشنایی دانشجویان با جسم انسان در حد یک پزشک یار می باشد تا بتوانند به عنوان یک مربی حرفه ای در زمینه مسائل ورزشی با ورزشکاران یا دانش آموزان در ارتباط باشند.

تربیت بدنی از دوران باستان وجود داشته است، اما تا چند صد سال پیش بود که خود این اصطلاح (به اختصار phys ed یا PE) به وجود آمد. اولین کاربرد شناخته شده آن، به اندازه کافی عجیب، از کتابی با عنوان تأملات انتقادی در شعر، نقاشی و موسیقی در سال 1748 می آید: «نمی توان برخی سال ها نسبت به سال های دیگر برای تربیت بدنی کودکان مطلوب تر باشد. . . ؟”

چند دهه پس از انتشار این کلمات، سالن‌های ورزشی در سراسر اروپا، به‌ویژه در آلمان، افتتاح شد، جایی که انجمن‌های ژیمناستیک (یا تورنوراین‌ها) سلامت جسمانی و همچنین مشارکت مدنی و غنی‌سازی فرهنگی را تقویت کردند. تا حدی به لطف مهاجرت، این باشگاه ها و به طور کلی اشتیاق اروپایی ها به ورزش دو و میدانی، در طول قرن نوزدهم به ایالات متحده گسترش یافت، مربیان آمریکایی روش های اروپایی آموزش تربیت بدنی را پذیرفتند و هم واژه تربیت بدنی و هم پدیده ای که نشان دهنده آن است به خوبی تثبیت شد. در این کشور.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
2.082kib حجم فایل