logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

تربیت بدنی (2) جزوات دانشگاهی

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
63kib حجم فایل

عنوان: تربیت بدنی (2) جزوات دانشگاهی

تربیت بدنی که اغلب به اختصار Phys می گویند. اد. یا PE، موضوعی است که در مدارس سراسر جهان تدریس می شود. PE در طول آموزش ابتدایی و متوسطه آموزش داده می شود و یادگیری روانی، شناختی و عاطفی را از طریق فعالیت بدنی و اکتشاف حرکتی برای ارتقای سلامت و آمادگی جسمانی تشویق می کند.

وقتی به درستی و به شیوه ای مثبت آموزش داده شود، کودکان و نوجوانان می توانند طوفانی از مزایای سلامتی دریافت کنند. اینها شامل کاهش خطر بیماری متابولیک، بهبود آمادگی قلبی تنفسی و سلامت روانی بهتر است.

علاوه بر این، کلاس های ورزش می تواند اثرات مثبتی بر رفتار و عملکرد تحصیلی دانش آموزان داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که بین رشد مغز و ورزش همبستگی مثبت وجود دارد.

محققان در سال 2007 در میان دانش‌آموزانی که 56 ساعت تربیت بدنی در سال داشتند، در مقایسه با افرادی که 28 ساعت در سال تربیت بدنی داشتند، به نمرات آزمون استاندارد شده هنر انگلیسی دست یافتند.

بسیاری از برنامه های تربیت بدنی نیز شامل آموزش بهداشت به عنوان بخشی از برنامه درسی می شوند. آموزش بهداشت عبارت است از آموزش اطلاعات در مورد پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ها.

هدف یک برنامه تربیت بدنی بسیار مؤثر، توسعه سواد بدنی از طریق کسب مهارت‌ها، دانش، آمادگی جسمانی و اعتماد به نفس است.

برنامه‌های درسی تربیت بدنی رشد سالم کودکان را تشویق می‌کنند، علاقه به فعالیت بدنی و ورزش را تشویق می‌کنند، یادگیری مفاهیم سلامت و تربیت بدنی را بهبود می‌بخشند، و با تفاوت‌های جمعیت دانش‌آموزی سازگار می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که هر کودک از مزایای سلامتی برخوردار است.

این اصول اصلی از طریق مشارکت ورزشی، توسعه مهارت های ورزشی، آگاهی از آمادگی جسمانی و سلامت، و همچنین سلامت روان و سازگاری اجتماعی اجرا می شوند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
63kib حجم فایل