logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح مجموعه تفریحی و گردشگری جزوات دانشگاهی

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
pdf فرمت فایل
2.024kib حجم فایل

عنوان: طرح مجموعه تفریحی و گردشگری جزوات دانشگاهی

این مقاله به تحلیل تکنیک های برنامه ریزی و طراحی مجتمع های گردشگری در فرآیند برنامه ریزی جامع شهرداری ها می پردازد. ابتدا اهمیت صنعت گردشگری را با کمک نظریات دانشمندان و صاحب نظران تبیین می کند. سپس بر پیوند

بین توسعه‌های اقتصادی شهرها/مناطق با توسعه صنعت گردشگری تأکید می‌کند. نوآوری این کار ادغام برنامه ریزی صنعت گردشگری و برنامه ریزی جامع منطقه ای / شهری است. روش انجام این کار برنامه ریزی و طراحی مجموعه های گردشگری در مراحل اولیه طرح جامع شهرداری است. این مقاله تحقیقاتی سیاست‌های کاربری زمین شهری و تکنیک‌های مکان‌یابی را پیشنهاد می‌کند.

سیاست‌های کاربری اراضی و مدل‌های طراحی شهری متمرکز و متقارن برای توسعه پایدار منطقه‌ای/شهری برخی از دست‌نوشته‌های دیگر در این مقاله هستند. نتایج این تحقیق به مهندسان، برنامه ریزان و دانشجویان توسعه شهری و منطقه ای کمک می کند.

توصیه های عملی این مقاله امکان بهره برداری از صنعت پررونق گردشگری را فراهم می کند زیرا از ابتدا موقعیت و مساحت زمین مورد نیاز برای ساخت یک مجموعه گردشگری مهمان نواز را در طرح جامع شهر مشخص می کند.

اهمیت مجموعه گردشگری در رونق اقتصادی، ایجاد شغل و بهبود کیفیت زندگی را توضیح می دهد.

این مقاله همچنین به آموزش تکنیک های طراحی یک مجموعه گردشگری جذاب با خدمات کامل می پردازد که توسط نویسنده در دوره های تحصیلات تکمیلی تدریس شده است. برای برنامه ریزی، طراحی و ساخت موفقیت آمیز تکنیک ها، گام به گام نشان داده شده است.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
pdf فرمت فایل
2.024kib حجم فایل