logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح توجیهی سیم و کابل برق

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

♥♥طرح توجیهی سیم و کابل برق♥♥

 

از طرح توجیهی تولید سیم و کابل مسی که توسط متخصصان کاردوک تهیه می شود می توانید جهت ارائه به ارگان ها مورد نظر استفاده نمایید. این طرح با توجه به مصرف سرانه انرژی به ویژه نقش انرژی الکتریکی در صنایع نوشته شده است.

با توجه به نقش ویژه برق در صنایع پیشرفته می‌توان نتیجه گرفت که خون رگ‌های جهان صنعتی انرژی الکتریکی است و نقش سازنده تولید، انتقال، توزیع و کنترل نیروی برق مشخص می‌باشد. تولید مس به نقل از دیتا گلوبال با رشد 1.9درصدی در سال 2020 به 21میلیون تن می‌رسد.

رشد تولید در چین حدود 6 درصد پیش بینی شده است و علی رغم مشکلات اقتصادی در شیلی و پرو در حال حاضر 40درصد عرضه جهانی مس را به خود اختصاص داده‌اند.

تقسیم‌بندی سیم و کابل بر مبنای الگوهای متعددی همانند نوع پوشش و روپوش عایق سیم و کابل، مواد سازنده هادی، تعداد هادی موجود در کابل، نوع عایق، پوشش و روپوش محافظ و نوع مصرف در سایزهای مختلف صورت می‌گیرد.

تقسیم‌بندی سیم و کابل به نحوی صورت می‌گیرد که حاوی تمـامی رده‌های سیم و کابل تولیدات داخلی، واردات-صادرات و مصرف می‌باشد. بر این مبنا تقـسیم‌بندی اولیـه سیم و کابل بر اساس نوع مصرف بدین قرار می‌باشد.

کابل افشان، سیم افشان، کابل‌های کواکسیال، کابل مفتولی، سیم و کابل‌های مخابراتی، کابل شیلددار که می‌توانند دارای هادی مسی، غیر مسی یا ترکیبی با روپوش‌های عایق سازی متفاوت باشد

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند