logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح کارت پستال

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
PNG File format
379kib pixel
494×740 Dimensions

سربرگ: طرح کارت پستال

طرح کارت پستال

طرح کارت پستال

دانلود طرح کارت پستال

ایده طرح کارت پستال

پیام خود را با کارت پستال های سفارشی دریافت کنید.6 گزینه اندازه
10 گزینه سهام کاغذگزینه های ضخامت چندگانه
گوشه‌های استاندارد (به‌روزرسانی گرد موجود است)چاپ 2 رو موجود است
چاپ زنده و تمام رنگیهمه کاره و کارآمد
وقتی نوبت به بازاریابی برای کسب و کار کوچک شما می رسد، یک کارت پستال کوچک سفارشی می تواند راه درازی را به شما بدهد. این آیتم مفید را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد – از کمپین های پست مستقیم گرفته تا دعوت ها، هدایا و موارد دیگر. چه میزبان یک رویداد خاص باشید و چه در حال تبلیغ فروشگاه آنلاین خود هستید، تمام اطلاعات خود را در یک کارت پستال مناسب و قابل حمل به مشتریان و مشتریان احتمالی بدهید.
ساده و جلب توجهکارت پستال‌های تجاری یک ابزار تبلیغاتی معمولی، راهی محبوب برای افزودن یک لمس شخصی و حرفه‌ای هستند. کارت پستال‌های ما از کاغذ دارای گواهی FSC® ساخته شده‌اند و گزینه‌های قابل تنظیم متنوعی را ارائه می‌دهیم. موجودی کاغذ، ضخامت، گوشه ها و اندازه را انتخاب کنید که کارت پستال شما را برای گیرندگان لذت بخش می کند. به علاوه، اگر به دنبال راهی سریع و مقرون به صرفه برای ارسال کارت پستال به لیست مخاطبین خود هستید، ما خدمات پستی کارت پستال را ارائه می دهیم.
آسان برای طراحی
برای شروع طراحی آماده اید؟ با کاوش در مجموعه قالب‌های کاملاً قابل تنظیم، از جمله گزینه‌هایی برای صنایع یا رویدادهای خاص، شروع کنید. (طرح خود را آماده اجرا دارید؟ از گزینه آپلود طرح ما استفاده کنید.) هنگامی که طرح مورد علاقه خود را پیدا کردید، با افزودن تمام اطلاعات کلیدی خود و انتخاب گزینه هایی که برای شما مناسب است، آن را متعلق به خود کنید. ما از بقیه مراقبت می کنیم و کارت پستال های شما شفاف، صیقلی و آماده برای شروع کار به دستتان می رسد.

کاردستی طرح کارت پستال

طرح کارت پستال ساده

طرح کارت پستال یلدا

طرح کارت پستال برای روز مادر

طرح کارت پستال شب یلدا

طرح کارت پستال روز مادر

طرح کارت پستال تولد

این احتمال وجود دارد که جمع آوری کارت پستال ابتدا به محض ارسال کارت پستال آغاز شد. می توان استدلال کرد که جمع آوری واقعی با دستیابی به کارت پستال های سوغاتی از نمایشگاه های جهان آغاز شد که به طور خاص با در نظر گرفتن کلکسیونر (شکارچی سوغات) تولید می شد.

بعدها، در دوران طلایی کارت پستال، جمع آوری به یک جنون جریان اصلی تبدیل شد.

دیوانگی خرید، ارسال، و جمع آوری کارت پستال اغلب به عنوان “پستکاردیت” نامیده می شد، که نیمی از آنها توسط کلکسیونرها خریداری می شد.باشگاه‌هایی مانند جوکرهای شاد، انجمن انتشار کارت‌های پستی، و اتحادیه کارت پستال برای تسهیل مبادلات کارت پستال به وجود آمدند که هر کدام هزاران عضو داشتند.

آلبوم‌های کارت پستال معمولاً در سالن‌های ویکتوریایی دیده می‌شدند و در بسیاری از خانواده‌های طبقه متوسط و بالا جایگاه برجسته‌ای داشتند.

امروزه جمع آوری کارت پستال هنوز یک سرگرمی محبوب و گسترده است. ارزش یک کارت پستال عمدتاً با تصویر نشان داده شده بر روی آن تعیین می شود. سایر عوامل مهم برای گردآورندگان می تواند کشورها، ناشران و نویسندگان باشد. کاتالوگ های آنلاین را می توان در وب سایت ها و کلوپ های کلکسیونرها یافت.

این کاتالوگ ها اطلاعات دقیقی در مورد هر کارت پستال در کنار عکس آن ها ارائه می دهند. علاوه بر این، این وب‌سایت‌ها شامل ابزارهای مدیریت مجموعه، پلتفرم‌های معاملاتی و انجمن‌هایی برای کمک به بحث‌های بین جمع‌آوران هستند. قدیمی ترین باشگاه به طور مداوم در ایالات متحده، باشگاه کارت پستال متروپولیتن شهر نیویورک است که در سال 1946 تأسیس شد.

واژه نامه اصطلاحات
بیشتر اصطلاحات موجود در این لیست توسط مجموعه داران مدرن برای توصیف کارت هایی که در اختیار دارند ابداع شده اند. در بیشتر موارد، این اصطلاحات به طور همزمان توسط ناشران یا سایرین در صنعت استفاده نمی شد.

کارت پستال سه بعدی
کارت پستال با آثار هنری که به صورت سه بعدی ظاهر می شوند. این کار را می توان با تکنیک های مختلفی مانند چاپ عدسی یا هولوگرام انجام داد.
کارت پستال تبلیغاتی
شرکت های بازاریابی تخصصی در بسیاری از کشورها کارت پستال های تبلیغاتی را تولید و توزیع می کنند که به صورت رایگان در دسترس هستند. اینها معمولاً روی صفحه‌های قفسه سیمی در میدان‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سایر مکان‌های تجاری ارائه می‌شوند که معمولاً برای ارسال پستی در نظر گرفته نمی‌شوند.
اپلیکیشن
کارت پستالی که نوعی پارچه، فلز یا تزئینات دیگر به آن وصل شده است.
هنر دکو
سبک هنری دهه 1920 که با طرح های متقارن و خطوط مستقیم آن قابل تشخیص است.

لباس Folies Bergère، ج. 1900
هنر نو
سبک هنری اوایل قرن که با خطوط روان و نمادهای گلدار مشخص می شود، اما اغلب بیشتر هنر امپرسیونیستی را به تصویر می کشد تا هنر بازنمایی.
هنرمند امضا کرد
کارت پستال با آثار هنری که دارای امضای هنرمند است و این هنر اغلب برای کارت پستال منحصر به فرد است.
Bas Relief
کارت پستال‌هایی با سطح برجسته‌ای که ظاهری پاپیه ماشه به آن می‌دهد.
نامه بزرگ
کارت پستالی که نام مکانی را با حروف درشت نشان می دهد که داخل هر حرف عکسی وجود ندارد (همچنین به حروف بزرگ مراجعه کنید).
کامپوزیت ها
تعدادی کارت جداگانه که وقتی در یک گروه کنار هم قرار می گیرند، تصویر بزرگتری را تشکیل می دهند. به کارت های “اقساطی” نیز می گویند.
کارت دادگاه
اندازه رسمی کارت پستال های بریتانیا بین سال های 1894 و 1899، با ابعاد 115 × 89 میلی متر (4.5 اینچ × 3.5 اینچ).
پشت تقسیم شده
کارت پستال هایی با پشتی که به دو بخش تقسیم می شوند، یکی برای پیام، دیگری برای آدرس. کارت های بریتانیا برای اولین بار در سال 1902 و کارت های آمریکایی در سال 1907 تقسیم شدند.
زود
هر کارتی که قبل از معرفی عقب تقسیم شده (قبل از 1907) صادر شده باشد.
نقش برجسته
کارت پستال با سطح برجسته.
اغراق
کارت پستال‌هایی با حیوانات و محصولات بسیار بزرگ که با استفاده از عکاسی ترفند و روش‌های دیگر خلق شده‌اند.
تا شده
کارت پستال هایی که تا شده اند، به طوری که حداقل 4 صفحه داشته باشند. بیشتر کارت‌های تا شده باید در داخل یک پاکت پست شوند، اما برخی نیز وجود دارند که می‌توانند مستقیماً پست شوند.

کلیسای اورا، کارت پستال رنگی
رنگ شده با دست
تصاویر سیاه و سفید با دست با استفاده از آبرنگ و شابلون رنگ آمیزی شدند.
نگه داشتن به نور
همچنین به عنوان “HTL” نامیده می شود، کارت پستال اغلب از یک صحنه شب با مناطق بریده شده برای نشان دادن نور.
اندازه متوسط
پیوند بین کارت های دادگاه و اندازه استاندارد، با ابعاد 130 میلی متر × 80 میلی متر (5.1 اینچ × 3.1 اینچ).
کلیدوسکوپ
کارت پستال‌هایی با چرخ چرخشی که هنگام چرخش، رنگ‌ها و طرح‌های بی‌شماری را نشان می‌دهد.

کارت «حرف بزرگ» ج. دهه 1940
نامه بزرگ
کارت پستالی که نام مکانی را به صورت مجموعه ای از حروف بسیار بزرگ
طرح کارت پستال فانتزی

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
PNG File format
379kib pixel
494×740 Dimensions