logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
PNG File format
100kib pixel
333×360 Dimensions

سربرگ: کارت ویزیت

کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت را می‌توان با دستگاه کپی دیجیتال که از تونر ذوب شده روی سطح کارت استفاده می‌کند، چاپ کرد. با این حال، بسیاری از شرکت‌های چاپ مدرن در عوض از «پرس‌های دیجیتالی» سطح بالا استفاده می‌کنند، که اکنون از دستگاه‌های کپی اداری متمایز است، که از واحدهای تولید سبک مانند Bizhub 5500 از Konica Minolta تا واحدهای پیشرفته مانند آخرین دستگاه‌های پرس دیجیتال HP Indigo را شامل می‌شود. .

در حالی که برخی از دستگاه‌های کپی اداری قدیمی ممکن است در اجرای کارت ویزیت سنگین مشکل داشته باشند، جدیدترین دستگاه‌های پرس دیجیتال می‌توانند روی استوک‌هایی به وزن 407 گرم در متر مربع (150# استوک جلد)

کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت
نمونه کارت ویزیت
سایز کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت با هوش مصنوعی
طرح کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت با گوشی
موکاپ کارت ویزیت
قیمت کارت ویزیت 1000 عدد
سایز کارت ویزیت در فتوشاپ
کارت ویزیت الکترونیکی
کارت ویزیت املاک
کارت ویزیت ارایشگاه
کارت ویزیت ارزان
کارت ویزیت آنلاین
کارت ویزیت الکتریکی
کارت ویزیت اکستنشن مژه
کارت ویزیت الکترونیک

و زیرلایه‌های ویژه‌ای مانند پلی پروپیلن چاپ کنند. بسیاری از پرس های دیجیتال مدرن که در هر دو مدل تغذیه ورق و تحت وب موجود هستند، می توانند رنگ های نقطه ای پنتون را تقلید کنند، تا حداکثر هفت رنگ را در یک مرحله چاپ کنند، و برخی حتی حاوی اسپکتروفتومترهای تعبیه شده و تغذیه با کمک هوا هستند.

کارت ویزیت ژاپنی میشی (名刺) نامیده می شود. معمولاً نام شرکت را در بالا در بزرگ‌ترین چاپ نشان می‌دهد، پس از آن عنوان شغل و سپس نام فرد را نشان می‌دهد.

این اطلاعات در یک طرف با حروف ژاپنی و در پشت آن اغلب با حروف لاتین نوشته شده است. سایر اطلاعات تماس مهم معمولاً ارائه می شود، مانند آدرس محل کار، شماره تلفن و شماره فکس. Meishi همچنین ممکن است

حاوی یک کد QR برای ارائه جزئیات تماس به شکل قابل خواندن توسط ماشین باشد، اما این هنوز به یک عمل گسترده تبدیل نشده است. بر اساس یک نظرسنجی در سال 2007، کمتر از 3٪ از مردم ژاپن یک میشی دارند که یک کد QR روی آن چاپ شده است.

ارائه میشی خود به شخص دیگر بیشتر از دنیای غرب رسمی و تشریفاتی است. کارت باید در دو گوشه بالا نگه داشته شود، رو به بالا و چرخانده شود تا توسط فردی که میشی را دریافت می کند، بخواند و با هر دو دست آن را از دو گوشه پایین می گیرد.

قرار دادن انگشتان روی نام یا اطلاعات دیگر، بی ادبی محسوب می شود. پس از دریافت میشی، انتظار می رود که شخص کارت را بخواند و نام و رتبه شخص را یادداشت کند. سپس باید از طرف مقابل تشکر کرد و «چودای ایتاشیماسو» («کارت نام تو را قبول دارم») یا «چودای شیماسو» گفت و سپس تعظیم کرد.

زمانی که میشی بین طرفینی با موقعیت های مختلف رد و بدل می شود، مثلاً بین رئیس یک شرکت و یکی از مدیران میانی، شایسته است که شخص پایین تر کارت بازرگانی خود را به گونه ای تمدید کند که در زیر یا پایین باشد. میشی توسط فردی که در موقعیت بالاتری قرار دارد گسترش می یابد.

Meishi باید در یک کیف چرمی هوشمند نگهداری شود که گرم یا فرسوده نشود، که هر دو نشانه بی احترامی یا بی فکری تلقی می شوند. میشی دریافتی نباید روی آن نوشته یا در جیب گذاشته شود. درست در نظر گرفته می شود که میشی در پشت کیف چرمی قرار گیرد. اگر میشی در یک میز ارائه می شود، گیرنده میشی را در بالای کیف چرمی نگه می دارد تا زمانی که از میز خارج شود. اگر چند نفر در جلسه حضور داشته باشند و یکی چندین میشی دریافت کند، نفری که بالاترین رتبه را دارد روی کیف چرمی و بقیه در کنار آن روی میز نگه داشته می شود.

نحوه برخورد گیرنده با میشی ارائه کننده نشان دهنده نحوه برخورد گیرنده با ارائه دهنده است. اعمالی مانند تا کردن کارت از وسط یا قرار دادن میشی مجری در جیب پشتی، توهین محسوب می شود.

مدیران یا مقامات ژاپنی معمولاً دو میشی دارند: یکی به زبان ژاپنی و برای هموطنان ژاپنی، با استفاده از ترتیب اسامی ژاپنی (اول نام خانواده)، و دیگری در نظر گرفته شده برای خارجی ها، با نام به ترتیب غربی (نام خانوادگی).

سی دی سایز کارت ویزیت
پیشرفت‌های تکنولوژیکی مختلف، «کارت‌های تجاری» را که می‌توانستند حدود 35 تا 100 مگابایت داده را در خود جای دهند، «کارت‌های تجاری» را امکان‌پذیر ساخت. این سی دی های کارت ویزیت ممکن است مربع، گرد یا مستطیلی باشند اما تقریباً به اندازه یک کارت ویزیت معمولی هستند.

کارت های ویزیت سی دی به گونه ای طراحی شده اند که در سینی 80 میلی متری درایو CD-ROM کامپیوتر قرار بگیرند. آنها در اکثر درایوهای سی دی کامپیوتر قابل پخش هستند، اما در درایوهای دارای شکاف کار نمی کنند. علیرغم توانایی گنجاندن ارائه های پویا و مقدار زیادی داده، این دیسک ها هرگز به عنوان کارت ویزیت مورد استفاده رایج قرار نگرفتند، اگرچه هنوز در دسترس هستند.

با فراگیرتر شدن رایانه های دستی و تلفن های هوشمند، داده های کارت ویزیت به طور فزاینده ای به صورت الکترونیکی از طریق اتصالات بی سیم مستقیم (مانند مادون قرمز، بلوتوث، RFID)، پیامک، برنامه های تخصصی (مانند Bump) یا از طریق یک سرویس ابری (مانند لیکوبو) مبادله می شوند. ). با این حال، یک بار دیگر، این روش های جدید انتقال اطلاعات تجاری هنوز به طور کامل جایگزین کار

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
PNG File format
100kib pixel
333×360 Dimensions