logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
PNG File format
27.6kib pixel
335×290 Dimensions

سربرگ: کارت ویزیت

کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت
نمونه کارت ویزیت
سایز کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت با هوش مصنوعی

یک راحتی و کمک حافظه به اشتراک گذاشته می شوند.

کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت
نمونه کارت ویزیت
سایز کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت با هوش مصنوعی
طرح کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت با گوشی
موکاپ کارت ویزیت
قیمت کارت ویزیت 1000 عدد
سایز کارت ویزیت در فتوشاپ
کارت ویزیت الکترونیکی
کارت ویزیت املاک
کارت ویزیت ارایشگاه
کارت ویزیت ارزان
کارت ویزیت آنلاین
کارت ویزیت الکتریکی
کارت ویزیت اکستنشن مژه
کارت ویزیت الکترونیک

کارت ویزیت معمولاً شامل نام، شرکت یا وابستگی تجاری (معمولاً دارای لوگو) و اطلاعات تماس مانند آدرس خیابان، شماره تلفن(ها)، شماره فکس، آدرس ایمیل و وب سایت است. قبل از ظهور ارتباطات الکترونیکی، کارت های بازرگانی شامل جزئیات تلکس نیز می شدند.

اکنون آنها ممکن است شامل آدرس های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین و توییتر باشند. به طور سنتی، بسیاری از کارت‌ها متن سیاه و سفید ساده روی استوک سفید بودند و ظاهر و احساس متمایز کارت‌هایی که از یک صفحه حکاکی شده چاپ می‌شد، نشانه‌ای از حرفه‌ای بودن بود.

در اواخر قرن بیستم، پیشرفت های تکنولوژیکی باعث تغییراتی در سبک شد و امروزه یک کارت ویزیت حرفه ای اغلب شامل یک یا چند جنبه از طراحی بصری چشمگیر است.

قبل از همه‌گیری کووید-۱۹، سالانه حدود ۷ میلیارد کارت ویزیت در سراسر جهان چاپ می‌شد. شرکت آمریکایی Vistaprint نشان می‌دهد که فروش کارت‌ها در طول همه‌گیری 70 درصد کاهش یافته است، اما فروش در اواسط سال 2021 افزایش یافته است.

ساخت و ساز
کارت‌های ویزیت بر روی برخی از کارت‌ها چاپ می‌شوند، جلوه بصری، روش چاپ، هزینه و سایر جزئیات با توجه به هنجارهای فرهنگی یا سازمانی و ترجیحات شخصی متفاوت است. وزن معمول کارت ویزیت بسته به مکان متفاوت است. به طور کلی، کارت ویزیت بر روی استوکی چاپ می شود که 350 گرم در متر مربع (تراکم)، 45 کیلوگرم (100 پوند) (وزن)، یا 12 pt (ضخامت) است.

ظهور پرینترهای لیزری و جوهرافشان شخصی این امکان را برای مردم فراهم کرد که بتوانند کارت ویزیت خود را در خانه چاپ کنند، با استفاده از استوک های از پیش طراحی شده مخصوص. در ابتدا، وزن این کارت‌ها به‌طور محسوسی سبک‌تر بود و سوراخ‌ها در لبه‌ها احساس می‌شد، اما پیشرفت‌هایی در طراحی چاپگرها و کاغذها امکان چاپ کارت‌ها با ظاهر و ظاهر حرفه‌ای را فراهم کرده است.

کارت‌های ویزیت با کیفیت بالا و بدون عکس‌های تمام رنگی معمولاً با استفاده از رنگ‌های نقطه‌ای روی ماشین‌های چاپ افست ورق چاپ می‌شوند. برخی از شرکت‌ها تا آنجا پیش رفته‌اند که رنگ‌های نقطه‌ای خود را علامت تجاری نشان می‌دهند (مثلاً قهوه‌ای UPS، صورتی Owens-Corning و بنفش Cadbury).

اگر لوگوی کارت ویزیت تک رنگ و نوع آن رنگ دیگری باشد، فرآیند دو رنگ در نظر گرفته می شود. بسته به نیاز کارت می توان رنگ های نقطه ای بیشتری اضافه کرد. با شروع چاپ دیجیتال و چاپ دسته ای، اکنون چاپ کارت ویزیت به صورت تمام رنگی مقرون به صرفه است.

برای شبیه‌سازی اثر چاپ با صفحات حکاکی شده، یک فرآیند کم‌هزینه به نام ترموگرافی توسعه داده شد که از پودر پلاستیکی استفاده می‌کند که به جوهر مرطوب می‌چسبد. سپس کارت ها از طریق یک واحد گرمایشی عبور داده می شوند که پلاستیک را روی کارت ذوب می کند. لاک اشعه ماوراء بنفش نقطه ای روی لمینت مات نیز می تواند اثر مشابهی داشته باشد.

کارت‌های تمام رنگی یا کارت‌هایی که از رنگ‌های زیادی استفاده می‌کنند، روی دستگاه‌های چاپ ورق نیز چاپ می‌شوند. با این حال، آنها از فرآیند چاپ چهار رنگ CMYK (فیروزه ای، سرخابی، زرد و سیاه) استفاده می کنند.

صفحه‌های هر رنگ که روی هم چاپ می‌شوند طیف وسیعی از رنگ را ایجاد می‌کنند. نقطه ضعف این روش چاپ این است که رنگ های غربال شده در صورت بررسی دقیق نقاط ریز را نشان می دهند، در حالی که کارت های رنگی نقطه ای در اکثر موارد به صورت جامد چاپ می شوند. رنگ های نقطه ای باید برای کارت های ساده با خط خط یا نوع غیر مشکی که کوچکتر از 5 نقطه است استفاده شود.

برخی از اصطلاحات مربوط به چاپ تمام رنگی:

4/0 – جلوی تمام رنگی / بدون چاپ در پشت
4/1 – جلوی تمام رنگی / یک رنگ در عقب
4/4 – جلوی تمام رنگی / پشتی تمام رنگی
این نام ها به صورت «چهار بر صفر»، «چهار بر یک» و «چهار بر چهار» تلفظ می شوند.

کارت ویزیت را می توان با کت براق UV (چاپ افست-uv) نیز پوشاند. این روکش درست مانند جوهر دیگری با استفاده از یک واحد اضافی روی یک پرس ورق زده می شود. همانطور که گفته شد،

پوشش های UV را می توان به عنوان یک پوشش نقطه ای نیز اعمال کرد – به این معنی که مناطق را می توان پوشش داد، و مناطق دیگر را می توان بدون پوشش رها کرد. این پتانسیل طراحی اضافی ایجاد می کند. پوشش UV را نباید با استاک روکش دار اشتباه گرفت که دارای روکش براق یا نیمه براق است که قبل از چاپ اعمال می

طرح کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت با گوشی
موکاپ کارت ویزیت
قیمت کارت ویزیت 1000 عدد
سایز کارت ویزیت در فتوشاپ
کارت ویزیت الکترونیکی
کارت ویزیت املاک
کارت ویزیت ارایشگاه
کارت ویزیت ارزان
کارت ویزیت آنلاین
کارت ویزیت الکتریکی
کارت ویزیت اکستنشن مژه
کارت ویزیت الکترونیک

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
PNG File format
27.6kib pixel
335×290 Dimensions