logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

تجهیز و اداره کارگاه جزوات دانشگاهی

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
196kib حجم فایل

عنوان: تجهیز و اداره کارگاه جزوات دانشگاهی

کارگاه ها چیزی بیش از جلسات تعاملی هستند. آنها فضایی برای گروه ها برای گرد هم آمدن حول یک هدف مشترک، همکاری موثر و حل مشکلات پیچیده هستند. اگر می‌پرسید کارگاه چیست، چه تفاوتی با آموزش یا جلسات دارند، یا فقط می‌خواهید آنها را شروع کنید، در جای درستی هستید!

یک کارگاه عالی می تواند نوآوری، ارتباط و تحول را هم برای شرکت ها و هم برای افراد ایجاد کند. در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که کارگاه‌ها چیست، چه مزایایی را می‌توانید انتظار داشته باشید، و همچنین چند نمونه کارگاهی را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید هنگام کار با تیم خود برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید.

کارگاه یک جلسه ساختاریافته و تعاملی است که برای ایجاد محیطی برای کار معنادار و هدایت یک گروه از طریق فرآیندی طراحی شده است که منجر به نتایج عالی می شود.

کارگاه‌ها برای مشارکت دادن شرکت‌کنندگان و تقویت مشارکت فعال آن‌ها در فرآیند طراحی شده‌اند. آنها جلسات آموزشی نیستند که در آن یک نفر به دیگران در اتاق آموزش دهد. همچنین جلساتی نیستند که در آن افراد به‌روزرسانی‌هایی را به یکدیگر ارائه می‌کنند، اما به ندرت در یک کار با یک رویکرد ساختاریافته همکاری می‌کنند.

کارگاه‌ها معمولاً شامل فعالیت‌های عملی، تکنیک‌های تسهیل‌کننده، بحث‌های گروهی، شبیه‌سازی‌ها و تمرین‌های مشارکتی است که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به کاوش، ایده‌پردازی و مشارکت در دستیابی به نتایج دلخواه خود بپردازند. خواه این همسویی با یک راه حل عالی برای یک مشکل دشوار باشد یا مهارت های آنها را به صورت تجربی بهبود بخشد.

کارگاه‌ها می‌توانند تقریباً هر موضوعی را که فکرش را بکنید پوشش دهد – چه یک کارگاه آموزشی خلاقانه برای بچه‌های مدرسه باشد یا یک جلسه برنامه‌ریزی استراتژیک برای مدیران شرکت.

عناصر کلیدی این کارگاه ها یکسان است: آنها به دنبال ایجاد یک محیط پویا هستند که شرکت کنندگان را تشویق می کند تا از یکدیگر بیاموزند، راه حل های خود را در نظر بگیرند و دانش به دست آمده را هم در داخل برنامه به کار گیرند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
196kib حجم فایل