logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود طرح توجیهی تولید کاغذ فلوتینگ و خمیر آن

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

دانلود طرح توجیهی تولید کاغذ فلوتینگ و خمیر آن

کاغذ فلوتینگ، یک نوع کاغذ ضخیم و موج دار است که در صنعت کارتن سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از ضایعات کشاورزی، الیاف غیر چوبی، خمیر چوب و یا از کاغذهای باطله به دست می آید. مقاله حاضر دردانلود طرح توجیهی تولید کاغذ ارتباط با می باشد.

مروزه صنعت کاغذ سازی با توجه به نیازهای بشر افزایش چشمگیری یافته است. کاغذ فلوتینگ یکی از انواع کاغذهایی است که کاربردهای وسیعی در زندگی انسان ها دارد. کاغذ فلوتینگ، یک نوع کاغذ ضخیم و موج دار است که برای تولید کارتن مورد استفاده قرار می گیرد. با بهین صنعت یاب همراه باشید.

کاغذ فلوتینگ یا کاغذ کنگره ای، یک نوع کاغذ ضخیم و به شکل موج دار می باشد که در صنعت بسته بندی و تولید کارتن به کار می رود. این کاغذ به دلیل ضخامت زیاد، در برابر ضربه و فشارهای وارده، استحکام بالایی دارد و از این رو گزینه مناسبی برای تولید ورق کارتن به حساب می آید.

این محصول طی فرایند خشک شدن خمیر به دست آمده از ضایعات کشاورزی و خمیر چوب و یا از کاغذهای بازیافتی به دست می آید. مطابق با استانداردهای بین المللی، حداقل وزن استاندارد برای هر  متر مربع از این کاغذ، ۱۷۰ گرم مشخص گردیده است. با توجه به متریال به کار رفته، کاغذ فلوتینگ در دو نوع نیمه شیمیایی و کاهی تولید می شود. در حال حاضر در ایران کارخانجات بسیاری از جمله کارخانه چوب و کاغذ مازندران این محصول را تولید می کنند.

 

 

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند