logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح توجیهی تولید فیلترهای تصفیه آب خانگی مبتنی بر کاتالیست

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

♥طرح توجیهی تولید فیلترهای تصفیه آب خانگی مبتنی بر کاتالیست♥

 

محصول تولیدی طرح فیلتر تصفیه آب خانگی می باشد که جهت حذف یا کاهش مواد زائد و مضر موجود در آب آشامیدنی بکار می رود. این مواد عمدتأ عبارتند از الف) ذرات معلق ب) کلر و ترکیبات بیماری زای آن ج) فلزات سنگین د) آلودگی های میکروبی در این مطالعات سعی بر تولید محصولی است که ضمن افزایش کیفیت آب شرب مصرفی، مواد زاید و مضر آب تا آن جا که ممکن است.

حذف گردد و به این ترتیب کمکی در راستای افزایش سطح بهداشت و سلامت مردم باشد. محصولات این طرح به طور کلی شامل فیلترهایی هستند که با بالاترین راندمان ممکن و دور از هر گونه اغراق تا آنجا که ممکن می باشد در تصفیه ثانویه آب به کار گرفته میشود.

تاریخچه فیلترهای آب را می توان با سوابق مکتوب تا اولین تمدن ها دنبال کرد. فیلترهای آب در طول تاریخ برای بهبود ایمنی و زیبایی آب مورد استفاده برای نوشیدن یا حمام کردن استفاده شده است. در دوران مدرن، آنها همچنین به طور گسترده در صنعت و تجارت استفاده می شوند. تاریخچه تصفیه آب با تاریخچه وسیعتر بهبود در بهداشت عمومی ارتباط تنگاتنگی دارد.

قانون آب شهری برای اولین بار مقررات شرکت های تامین آب در لندن را شامل حداقل استانداردهای کیفیت آب معرفی کرد. این قانون “تضمین تامین آب خالص و سالم به کلانشهر را پیش بینی کرد” و ایجاب کرد که تمام آب از 31 دسامبر 1855 “عملیات فیلتر” شود.

این قانون با قوانین بازرسی اجباری کیفیت آب، از جمله تجزیه و تحلیل شیمیایی جامع، در سال 1858 دنبال شد.

این قانون یک سابقه جهانی برای مداخلات بهداشت عمومی دولتی مشابه در سراسر اروپا ایجاد کرد. کمیسیون متروپولیتن فاضلاب در همان زمان تشکیل شد، تصفیه آب در سراسر کشور به تصویب رسید و آب ورودی های جدید در تیمز در بالای قفل تدینگتون ایجاد شد. فیلترهای فشار خودکار، که در آن آب تحت فشار از طریق سیستم فیلتراسیون عبور می کند، در سال 1899 در انگلستان ابداع شد.

استانداردهای محدود آب آشامیدنی برای اولین بار در ایالات متحده در سال 1914 اجرا شد، اما تا دهه 1940 بود که استانداردهای آب آشامیدنی فدرال به طور گسترده اعمال شد.

در سال 1972، قانون آب پاک از طریق کنگره تصویب شد و به قانون تبدیل شد و کارخانه‌های صنعتی را ملزم می‌کرد تا به طور فعال رویه‌های زباله خود را بهبود بخشند تا تأثیر آلاینده‌ها بر منابع آب شیرین را محدود کنند. در سال 1974، قانون آب آشامیدنی ایمن توسط تمام 50 ایالت ایالات متحده برای تنظیم سیستم های آب عمومی در حوزه قضایی آنها تصویب شد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند