logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پرسشنامه سبک مدیریت پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
217kib حجم فایل

عنوان: پرسشنامه سبک مدیریت پایان نامه

عوامل داخلی سبک مدیریت در شرکت که یک سبک مدیریت را تعیین می‌کنند، شامل سیاست‌ها، اولویت‌ها، فرهنگ سازمانی، سطوح مهارت کارکنان، انگیزه و ساختارهای مدیریتی می‌شود، اما محدود به آنها نیست.

برای مؤثر بودن، سبک و دیدگاه مدیر باید با فرهنگ سازمانی کسب و کار منطبق باشد. سبک آنها باید به سیاست ها و رویه های تعیین شده توسط سازمان پایبند باشد و آنها باید بتوانند به اهداف شرکت دست یابند. آنها مسئول کنترل یک تیم کاری موثر هستند و باید از باورهای سازمانی در آن تیم حمایت کنند. مدیری که نتواند این کار را انجام دهد احتمالاً ناکارآمد تلقی می شود و از سمت خود برکنار می شود.

سطوح مهارت و انگیزه کارکنان تا حد زیادی بر سبک‌های مدیریت تأثیر می‌گذارد، زیرا برای یک مدیر برای دستیابی به اهداف با حفظ محتوا و تیم کاری مؤثر ضروری است. کارکنان کمتر ماهر یا با انگیزه به سبکی نیاز دارند که کنترل بیشتری داشته باشد و برای اطمینان از بهره وری، نظارت مداوم را تقویت کند.

کارکنان با انگیزه یا ماهر به نظارت و هدایت کمتری نیاز دارند زیرا معمولاً از نظر فنی مهارت بیشتری نسبت به مدیریت دارند و توانایی و تمایل بیشتری برای تصمیم گیری مستقل دارند. این کارمندان از یک سبک مدیریتی که کمتر کنترل کننده یا دست بردار است سود می برند.

ساختارهای مدیریت سلسله مراتبی نیاز به تصمیم گیری صرفاً توسط مدیریت بالاتر و در محدوده موقعیت یک مدیر در سلسله مراتب دارند. این نوع سازمان ها به منظور دستیابی به اهداف و انجام کارها به نحوی که مشخص شده است، به سبک های مدیریت کنترل بیشتری نیاز دارند. ساختارهای صاف تر با تصمیم گیری غیرمتمرکزتر از سبک های مدیریتی بهره می برند که ارتباطات تیمی و مشارکت کارکنان را در تصمیم گیری تشویق می کند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
217kib حجم فایل