عنوان: سطح بندی توسعه منطقه ای پایان نامه
سطح بندی توسعه منطقه ای
1. تحقیق هدف و اولویت بندی در سطح بالا
1. تجزیه و تحلیل مشتری
شناخت پایگاه مشتریان خود در مکان ها، شهرها، ایالت ها و کشورها. تحقیقات مشتری برای مشاهده نیازها، نگرش ها و موارد استفاده مشتری انجام می شود.
تجزیه و تحلیل معمولی شامل:
تحقیقات بازار
تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی
تحقیقات جغرافیایی- جمعیتی.
2. تحقیقات بازار و رقابتی
تحقیقات رقابتی (یا تجزیه و تحلیل رقابتی) زمینه ای از تحقیقات استراتژیک است که به طور منحصر به فردی باعث پیشروی کسب و کار شما می شود. رقبای خود را شناسایی کنید و چه کاری انجام می دهند؟ وب سایت و تجربه مشتری آنها را بررسی کنید، چه نوع تهدیدی را برای شرکت شما ارائه می کنند؟
تجزیه و تحلیل معمولی شامل:
تحقیقات رقابتی
پنج نیروی پورتر، تجزیه و تحلیل PESTLE، منحنی های پذیرش.
3. جغرافیای هدف اولیه را اولویت بندی کنید
جغرافیای هدف بالقوه را شناسایی کنید، جغرافیای اولویتدار در بین مکانهای انتخاب شده کدام است؟
تجزیه و تحلیل معمولی شامل:
ماتریس اولویت بندی
ماتریس تصمیم
کارگاه حل مسئله.
2. تحقیق مدل کسب و کار
مدل کسب و کار، استراتژی اصلی یک شرکت برای انجام کسب و کار سودآور است. مدلها معمولاً شامل اطلاعاتی مانند محصولات، خدمات تجاری و غیره میشوند. قبل از شروع کسبوکار خود در بازار جهانی، مطمئن شوید که درک اصلی از محصول و خدمات محصول دارید.
سطح تحقیق می تواند از یک اسکن سطح بالا تا تجزیه و تحلیل پرهزینه و پیچیده داده ها متغیر باشد.