logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

سطح بندی توسعه منطقه ای پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
10.429kib حجم فایل

عنوان: سطح بندی توسعه منطقه ای پایان نامه

سطح بندی توسعه منطقه ای

1. تحقیق هدف و اولویت بندی در سطح بالا

1. تجزیه و تحلیل مشتری

شناخت پایگاه مشتریان خود در مکان ها، شهرها، ایالت ها و کشورها. تحقیقات مشتری برای مشاهده نیازها، نگرش ها و موارد استفاده مشتری انجام می شود.

تجزیه و تحلیل معمولی شامل:

تحقیقات بازار
تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی
تحقیقات جغرافیایی- جمعیتی.
2. تحقیقات بازار و رقابتی

تحقیقات رقابتی (یا تجزیه و تحلیل رقابتی) زمینه ای از تحقیقات استراتژیک است که به طور منحصر به فردی باعث پیشروی کسب و کار شما می شود. رقبای خود را شناسایی کنید و چه کاری انجام می دهند؟ وب سایت و تجربه مشتری آنها را بررسی کنید، چه نوع تهدیدی را برای شرکت شما ارائه می کنند؟

تجزیه و تحلیل معمولی شامل:

تحقیقات رقابتی
پنج نیروی پورتر، تجزیه و تحلیل PESTLE، منحنی های پذیرش.
3. جغرافیای هدف اولیه را اولویت بندی کنید

جغرافیای هدف بالقوه را شناسایی کنید، جغرافیای اولویت‌دار در بین مکان‌های انتخاب شده کدام است؟

تجزیه و تحلیل معمولی شامل:

ماتریس اولویت بندی
ماتریس تصمیم
کارگاه حل مسئله.
2. تحقیق مدل کسب و کار

مدل کسب و کار، استراتژی اصلی یک شرکت برای انجام کسب و کار سودآور است. مدل‌ها معمولاً شامل اطلاعاتی مانند محصولات، خدمات تجاری و غیره می‌شوند. قبل از شروع کسب‌وکار خود در بازار جهانی، مطمئن شوید که درک اصلی از محصول و خدمات محصول دارید.

سطح تحقیق می تواند از یک اسکن سطح بالا تا تجزیه و تحلیل پرهزینه و پیچیده داده ها متغیر باشد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
10.429kib حجم فایل