logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کاربردهای گرافیک کامپیوتری آموزش کامپیوتر

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
36.358kib حجم فایل

عنوان: کاربردهای گرافیک کامپیوتری آموزش کامپیوتر

گرافیک تصاویر یا طرح‌های بصری روی سطحی مانند دیوار، بوم، صفحه، کاغذ یا سنگ برای اطلاع رسانی، نشان دادن، یا سرگرم کردن در استفاده معاصر، شامل نمایش تصویری داده ها، مانند طراحی و ساخت، در حروفچینی و هنرهای گرافیکی، و در نرم افزارهای آموزشی و تفریحی است. تصاویری که توسط یک کامپیوتر تولید می شوند ، گرافیک رایانه ای نامیده می شوند.

به عنوان مثال می توان به عکس ها، طراحی ها، هنر خطی، نمودارهای ریاضی، نمودارهای خطی، نمودارها، نمودارها، تایپوگرافی، اعداد، نمادها، طرح های هندسی، نقشه ها، نقشه های مهندسی یا سایر تصاویر اشاره کرد. گرافیک اغلب متن، تصویر و رنگ را ترکیب می کند. طراحی گرافیک ممکن است شامل انتخاب عمدی، ایجاد یا ترتیب تایپوگرافی به تنهایی باشد، مانند یک بروشور، بروشور، پوستر، وب سایت یا کتاب بدون هیچ عنصر دیگری. هدف می تواند وضوح یا ارتباط مؤثر، ارتباط با سایر عناصر فرهنگی یا صرفاً ایجاد یک سبک متمایز باشد.

گرافیک می تواند کاربردی یا هنری باشد. مورد دوم می تواند یک نسخه ضبط شده باشد، مانند یک عکس، یا تفسیر توسط یک دانشمند برای برجسته کردن ویژگی های اساسی، یا یک هنرمند، در این صورت ممکن است تمایز با گرافیک خیالی مبهم شود. همچنین می توان از آن برای معماری استفاده کرد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
36.358kib حجم فایل