logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارگاه اتو مکانیک جزوات دانشگاهی

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
314kib حجم فایل

عنوان: کارگاه اتو مکانیک جزوات دانشگاهی

تعریف کارگاه اتومکانیک

چرا، کی و کجا باتری ماشین را تست کنیم
صرف نظر از آب و هوا، یک آزمایش منظم باتری خودرو بهترین راه برای دانستن اینکه باتری شما در آینده چگونه رفتار خواهد کرد و آیا باتری بدی دارید یا خیر. آزمایش باتری شما ساده و آسان است—و معمولاً در تعمیرگاه های سراسر آمریکای شمالی رایگان است.

بهترین زمان برای تست
آب و هوای شدید می تواند به باتری ماشین شما آسیب برساند، بنابراین بهار و پاییز زمان ایده آلی برای آماده کردن باتری شما برای آب و هوای شدید پیش رو هستند. اگر نشانه ای وجود دارد که باتری ماشین شما در حال حاضر مشکل دارد، احتمالاً در طول تغییرات دما با مشکل مواجه خواهید شد.

آزمایش معمول باتری که توسط یک متخصص مورد اعتماد انجام می شود، یک راه عالی برای اطلاع از وضعیت باتری ماشین شما است، بنابراین در طول جاده با مشکل مواجه نشوید.

طرفداران ما در همین نزدیکی هستند
آیا می دانستید اغلب نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد باتری وسیله نقلیه شما در شرف از کار افتادن است؟ در اینجا چند علامت وجود دارد که باید مراقب آنها بود:

میل لنگ موتور کند
چراغ باتری یا چک موتور روشن است*
سطح مایع باتری خودرو کم است
قاب باتری متورم یا متورم شده است
پایانه های باتری ماشین خورده شده است
چراغ های جلو یا چراغ های داخلی کم نور
*چراغ هشدار باتری نیز ممکن است یک مشکل مکانیکی باشد و باید توسط تعمیرگاه حرفه ای بررسی شود.

آیا رانندگی با ماشین یک باتری را شارژ می کند؟
اما فقط زمانی که برای مدت زمان قابل توجهی با سرعت بزرگراه رانندگی می کنید، می تواند. دینام باتری ماشین شما را شارژ می کند، اما برخی عوامل ممکن است بر توانایی دینام برای شارژ باتری تاثیر بگذارد، از جمله:

مقدار جریان منحرف شده از دینام به باتری
چه مدت جریان در دسترس است (زمان رانندگی)
دمای باتری
سن باتری
رانندگی منظم با ماشین از تخلیه باتری جلوگیری می کند. با این حال، دینام یک شارژر واقعی باتری خودرو نیست. تمام لوازم الکترونیکی آنبورد را اجرا می کند. بهترین راه برای شارژ باتری، شارژر است. شرایط زیر نیز ممکن است دینام را از شارژ مجدد باتری شما به اندازه کافی باز دارد:

باتری خالی شد زیرا یک چراغ داخلی روشن مانده بود
باتری خالی شده است زیرا وسیله نقلیه برای یک ماه یا بیشتر رانندگی نکرده است
ماشین فقط با سرعت کم یا در ترافیک توقف و حرکت می کند
یک مکان پیدا کنید
شهر، ایالت یا ZIP را وارد کنید
ارسال فرم
از مکان فعلی استفاده کنید
جلوگیری از مرگ باتری ماشین استفاده نشده
دینام ماشین شما هنگام رانندگی باتری را شارژ می کند. اما اگر خودرو بیش از دو ماه بدون استفاده بماند، در نهایت باتری خودرو را خالی کرده و از بین می‌برد، به خصوص اگر سه سال یا بیشتر باشد.

اگر ماشین شما برای مدت طولانی ثابت می‌ماند، می‌توانید از چند طریق عمر باتری را حفظ کنید. می توانید سیستم امنیتی را جدا کنید، یک شارژر چکه ای را به ماشین پارک شده خود وصل کنید یا هر چند روز یکبار حداقل 30 دقیقه با وسیله نقلیه رانندگی کنید تا باتری کمی شارژ شود.

باتری بیش از حد گرم شده است
اگر باتری ماشین خیلی داغ شود، ممکن است منبسط شود و اسید باتری نشت کند، که می تواند برای ماشین و هر کسی که در نزدیکی آن قرار دارد خطرناک باشد. باتری خودرو حتی ممکن است منفجر شود و قطعات پلاستیک، قطعات سرب و اسید باتری سوزاننده را به همه جا بفرستد.

اگر بوی تخم مرغ گندیده را حس کردید، متوجه تورم باتری ماشین یا بخار خروجی آن شدید، احتمالا باتری بیش از حد گرم شده است. اگر چنین است، موتور را خاموش کنید و قبل از رفع مشکل صبر کنید تا خودرو خنک شود.

خنک شدن باتری
اگر می‌خواهید باتری خودرو را خنک کنید، خودرو را در مکانی سایه دار یا داخل گاراژ پارک کنید. حتی ممکن است برای کمک به خنک شدن باتری، کاپوت خودرو را باز کنید.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
314kib حجم فایل