logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح توجیهی تولید ماسک در اشل نانو

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت

♥طرح توجیهی تولید ماسک در اشل نانو♥

 

شركت پارس رابين (شماره ثبت 2981) مجري اولين و بزرگترين سايت مشاوره اينترنتي ايران در حوزه مشاوره صنعتي و كشاورزي با اتكاء به تجارب كاري در زمينه مشاوره و تهيه مطالعات توجيهي و امكان سنجي بيش از 1500 عنوان طرح از سال 1386 تا تابستان 1390 ايطرح براي اولين بار در كشور، شبكه مشاوره الكترونيك را با هدف اطلاع رساني و انجام مشاوره از طريق مجازي در ايران تاسيس نمود.

اينك پس از گذشت 4 سال سايت ايطرح (WWW.ETARH.COM) در زمره پيشگامان مشاوره صنعتي و كشاورزي و انجام مطالعات امكان سنجي و توجيهي از طريق مجازي در كشور به شمار مي آيد.

ماسک شیئی است که معمولاً بر روی صورت پوشیده می شود، معمولاً برای محافظت، تغییر چهره، اجرا یا سرگرمی، و اغلب برای مناسک و مناسک استفاده می شود. از زمان های قدیم از ماسک ها برای اهداف تشریفاتی و عملی و همچنین در هنرهای نمایشی و سرگرمی استفاده می شده است. آنها معمولاً روی صورت پوشیده می شوند، اگرچه ممکن است برای اثرگذاری در جای دیگری از بدن فرد استفاده کننده نیز قرار بگیرند.

در تاریخ هنر، به‌ویژه مجسمه‌سازی، «نقاب» به چهره‌ای گفته می‌شود که بدنی ندارد که به صورت گرد مدل نشده است (که آن را به یک «سر» تبدیل می‌کند)، اما برای مثال در نقش برجسته ظاهر می‌شود.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند