logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

شیمی آشپزخانه ای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
2.691kib حجم فایل

عنوان: شیمی آشپزخانه ای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی پایان نامه

علم شیمی مطالعه علمی خواص و رفتار ماده است. این یک علم فیزیکی در علوم طبیعی است که به مطالعه عناصر شیمیایی سازنده ماده و ترکیبات ساخته شده از اتم ها، مولکول ها و یون ها می پردازد: ترکیب، ساختار، خواص، رفتار و تغییراتی که در طی واکنش با سایر مواد متحمل می شوند. شیمی همچنین به ماهیت پیوندهای شیمیایی در ترکیبات شیمیایی می پردازد.

شیمی در حیطه موضوع خود جایگاهی میانی بین فیزیک و زیست شناسی دارد.گاهی به آن علم مرکزی نیز می گویند زیرا پایه ای را برای درک هر دو رشته علمی پایه و کاربردی در سطح بنیادی فراهم می کند.

به عنوان مثال، شیمی جنبه های رشد گیاه (گیاه شناسی)، تشکیل سنگ های آذرین (زمین شناسی)، چگونگی تشکیل ازن اتمسفر و چگونگی تخریب آلاینده های محیطی (اکولوژی)، ویژگی های خاک روی ماه (کیهان شیمی)، نحوه تشکیل را توضیح می دهد. داروها کار می کنند (داروشناسی) و نحوه جمع آوری شواهد DNA در صحنه جرم (پزشکی قانونی).

شیمی از قدیم الایام با نام های مختلف وجود داشته است.این علم تکامل یافته است و اکنون شیمی حوزه‌های تخصصی یا زیرشاخه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد که همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود و برای ایجاد رشته‌های بین‌رشته‌ای بیشتر به هم مرتبط می‌شوند. کاربردهای رشته های مختلف شیمی اغلب برای مقاصد اقتصادی در صنایع شیمیایی استفاده می شود.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
2.691kib حجم فایل