logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

تخمین حالت در شبکه های توزیع پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
pdf فرمت فایل
10.212kib حجم فایل

عنوان: تخمین حالت در شبکه های توزیع پایان نامه

برآورد وضعیت شبکه توزیع اطلاعات کامل و قابل اعتمادی را برای سیستم مدیریت توزیع (DMS) فراهم می‌کرد و پیش نیازی برای سایر برنامه‌های مدیریت و کنترل پیشرفته در شبکه توزیع برق بود. این مقاله ابتدا اصول اولیه الگوریتم تخمین حالت را معرفی کرد و وضعیت تحقیق تخمین وضعیت شبکه توزیع را از حداقل مربعات، مقاومت در برابر خطای ناخالص و غیره مرتب کرد.

در نهایت، این مقاله مشکلات کلیدی پیش روی چند توانی با ابعاد بالا را خلاصه کرد. برآورد وضعیت شبکه توزیع فعال جریان و در مورد چشم اندازهای نقاط و تحولات تحقیقاتی آینده بحث شد.

برآورد دولتی شبکه توزیع از دهه 1980 نسبتاً مثمر ثمر بوده و پایه و اساس ساخت شبکه های توزیع هوشمند (شبکه های توزیع فعال، ریزشبکه ها) را ایجاد کرده است. روش‌های برآورد وضعیت شبکه توزیع جریان اصلی کنونی عمدتاً شامل برآورد حالت حداقل مربعات وزنی (WLS)، تخمین حالت مستحکم و تخمین حالت هوش محاسباتی (بهینه‌سازی ازدحام ذرات، الگوریتم کلونی مورچه‌ها و غیره) است که از جمله آنها روش‌های تخمین حالت مبتنی بر WLS هستند.

پرکاربردترین با توجه به تقسیم بندی های مختلف متغیرهای حالت مورد نیاز، روش تخمین WLS شامل الگوریتم هایی است که از ولتاژ گره و جریان انشعاب به عنوان کمیت های حالت استفاده می کنند. WLS به عنوان اساسی ترین روش تخمین حالت، کیفیت تخمین بالا و همگرایی خوبی دارد، اما خطای ناخالص آن (خطای اندازه گیری، تزریق داده های بد مخرب و غیره) توانایی پردازش ضعیفی دارد و خطای ناخالص فوق به طور اجتناب ناپذیری بر تخمین حالت تأثیر می گذارد. در شبکه توزیع واقعی، خطاهای داده اجتناب ناپذیر است.

منابع اصلی شامل خطاها، الگوهای مشاهده ضعیف و الگوهای توزیع ضعیف است. چگونگی بهبود توانایی الگوریتم تخمین حالت برای مقابله با خطای فاحش هنگامی که خطای فاحش آشکار است و کاهش تأثیر داده های بد بر روی نتیجه تخمین تا حد امکان، به منظور به دست آوردن بهترین مقدار تخمینی، ایده اساسی است. روش تخمین حالت قوی.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
pdf فرمت فایل
10.212kib حجم فایل