logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

اولویت بندی کارآمد وارد تست نرم افزار به کمک شبکه های بیز پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
3.219kib حجم فایل

عنوان: اولویت بندی کارآمد وارد تست نرم افزار به کمک شبکه های بیز پایان نامه

شبکه کسب‌وکار بیز به شبکه‌های پیچیده، بادوام و وابسته به هم از روابط تجاری بین بازیگران بازار و غیربازار اشاره دارد که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در محیط کسب‌وکار خود ارزش ایجاد کنند.شرکت‌ها با مدیریت و نشان دادن موقعیت‌های شبکه‌شان بر بازارهای خود تأثیر می‌گذارند، ورود بازیگران جدید را تسهیل می‌کنند، یا بازیگران دیگر را حذف می‌کنند، مثلاً از طریق واسطه‌گری، که به معنای حذف واسطه‌ها است.

هنگامی که برخی از بازیگران در یک شبکه تجاری دارای اهداف استراتژیک مشترک هستند و برای دستیابی به اهداف معین با یکدیگر همکاری می کنند، آنگاه شبکه یک شبکه تجاری استراتژیک نامیده می شود. این اهداف که استراتژیک و عملیاتی هستند، توسط شبکه های تجاری بر اساس نقش آنها در بازار اتخاذ می شوند.

چندین توصیف از شبکه های تجاری انواع مختلفی از ویژگی ها را مشخص می کند:

شبکه تجاری شکلی از همکاری بین شرکتی است که به شرکت ها، مستقر در مناطق یا کشورهای مختلف، اجازه می دهد تا بر اساس اهداف توسعه مشترک که در یک توافق نامه همکاری بیان شده است، همکاری کنند.

شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند به نقاط قوت خود بپیوندند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند و هم افزایی ایجاد کنند تا در بازارهای داخلی و بین‌المللی نوآورتر و رقابتی‌تر شوند و در عین حال استقلال خود را حفظ کنند، نه یک نهاد حقوقی جداگانه ایجاد کنند. این مدل همکاری برای هر نوع فعالیت تجاری یا بخشی مناسب است.
یک شبکه تجاری بزرگتر از مجموع کسب و کارهای فردی است. این شامل تامین کنندگان، مشتریان، توسعه دهندگان شخص ثالث، توزیع کنندگان، و دیگران است. این اشخاص ثالث عموماً دلیل محکمی برای حمایت از شبکه و فعال ماندن در آن دارند.

یک شبکه تجاری عمومی است و شامل شبکه های تجاری هوشمند و نه چندان هوشمند است. شبکه کسب و کار هوشمند به عنوان گروهی از شرکت های مشارکت کننده (گره ها) تعریف می شود که توسط یک یا چند شبکه ارتباطی (پیوندها) به هم مرتبط شده اند. شرکت ها اهداف سازگاری دارند و به روش های نوآورانه تعامل دارند.

یک شبکه تجاری هوشمند توسط هر شرکتی به عنوان افزایش ارزش خود درک می شود و به عنوان یک شبکه در طول زمان پایدار است.
یک شبکه تجاری متعلق به شرکت تجاری است، جایی که دامنه شبکه پشتیبانی از نیازهای اطلاعاتی و عملیاتی کسب و کار، مانند بخش های بازاریابی، فروش، حسابداری، و تولید است.
مطالعه
در اواخر قرن بیستم، مطالعه شبکه‌های تجاری در زمینه بازارهای صنعتی پدیدار شد.محققان معاملات و ارتباطات را در زیر جریان‌های قابل مشاهده محصولات، پرسش‌ها، بازدیدهای فروش و مذاکرات و فراتر از رشد و شکوفایی قابل مشاهده تجزیه و تحلیل کردند. برخی از شرکت ها و شکست برخی دیگر.

اسنهوتا و هاکانسون (1995) توضیح می دهند: برای بیش از بیست سال، ما شبکه های تجاری را برای پاسخ به سوالات بسیاری در مورد بازارهای صنعتی تجزیه و تحلیل کرده ایم. برخلاف بازارهای مصرف، بازارهای صنعتی عموماً برای عموم و بسیاری از محققان مدیریت شناخته شده نیستند. ما از پیچیدگی بازارهای صنعتی و در عین حال از نرمی ظاهری کار آنها شگفت زده شده ایم. به تدریج به اهمیت و پیچیدگی آنها احترام گذاشته ایم و نحوه کار آنها را یاد گرفته ایم.

مطالعه دیگری در مورد شبکه های تجاری توسط Ecorys بین سال های 2013 و 2014 انجام شد. این مطالعه مختص شبکه های تجاری در سطح اتحادیه اروپا بود و توسط کمیسیون اروپا تامین مالی شد.

هدف اصلی این مطالعه بررسی و برجسته کردن اشکال جدید همکاری بین شرکتی و پیشنهاد اقدامات ممکن برای حمایت و هماهنگی آنها در اروپا در صورت لزوم بود. این مطالعه شامل اهداف و دسته بندی شبکه های تجاری می باشد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
3.219kib حجم فایل