logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

مشوقها / محرک های ریسک مدیریتی و سرمایه گذاری مرتبط با هزینه های نمایندگی پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
10.865kib حجم فایل

عنوان: مشوقها / محرک های ریسک مدیریتی و سرمایه گذاری مرتبط با هزینه های نمایندگی پایان نامه

مدیریت (یا مدیریت) عبارت است از اداره سازمانها اعم از اینکه یک تجارت، یک سازمان غیرانتفاعی یا یک ارگان دولتی از طریق مدیریت بازرگانی، مدیریت غیرانتفاعی یا زیر شاخه علوم سیاسی مدیریت دولتی باشند. این فرآیند مدیریت منابع کسب و کارها، دولت ها و سایر سازمان ها است.
مدیریت کسب و کار
مدیریت یک کسب و کار
حسابداری
نهادهای تجاری
حاکمیت شرکتی
حقوق شرکت ها
عنوان شرکت
اقتصاد
دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
انواع مدیریت
سازمان
تجارت
نماد پورتال تجارت و اقتصاد

سازمان‌های بزرگ‌تر عموماً دارای سه سطح سلسله مراتبی از مدیران هستند، در ساختار هرمی:

نقش های مدیریت ارشد شامل هیئت مدیره و مدیر اجرایی (مدیرعامل) یا رئیس یک سازمان است. آنها اهداف استراتژیک و خط مشی سازمان را تعیین می کنند و در مورد نحوه عملکرد کلی سازمان تصمیم می گیرند. مدیران ارشد عموماً حرفه ای در سطح اجرایی هستند که به مدیریت میانی جهت می دهند.
نقش های مدیریت میانی شامل مدیران شعب، مدیران منطقه ای، مدیران بخش و مدیران بخش است. آنها به مدیران خط مقدم جهت می دهند و اهداف استراتژیک و خط مشی مدیریت ارشد را به مدیران خط مقدم ابلاغ می کنند.
نقش‌های مدیریت خط شامل سرپرستان و رهبران تیم خط مقدم است که بر کار کارکنان عادی یا داوطلبان در برخی از سازمان‌های داوطلبانه نظارت می‌کنند و برای کار آنها راهنمایی می‌کنند. مدیران خط اغلب وظایف مدیریتی را انجام می دهند که به طور سنتی هسته اصلی مدیریت در نظر گرفته می شود. علیرغم نام، آنها معمولاً بخشی از نیروی کار محسوب می شوند و نه بخشی از طبقه مدیریت سازمان.

به زبان ساده، ریسک احتمال وقوع اتفاق بدی است. ریسک شامل عدم اطمینان در مورد اثرات/پیامدهای یک فعالیت با توجه به چیزی است که انسان برای آن ارزش قائل است (مانند سلامتی، رفاه، ثروت، دارایی یا محیط زیست)، که اغلب بر پیامدهای منفی و نامطلوب تمرکز می‌کند.

تعاریف مختلفی ارائه شده است. تعریف استاندارد بین المللی ریسک برای درک مشترک در کاربردهای مختلف «اثر عدم قطعیت بر اهداف» است.

درک ریسک، روش های ارزیابی و مدیریت، توصیف ریسک و حتی تعاریف ریسک در حوزه های مختلف عملی (کسب و کار، اقتصاد، محیط زیست، مالی، فناوری اطلاعات، بهداشت، بیمه، ایمنی، امنیت و غیره) متفاوت است. این مقاله پیوندهایی به مقالات دقیق تر در این زمینه ها ارائه می دهد.

استاندارد بین‌المللی مدیریت ریسک، ISO 31000، اصول و دستورالعمل‌های کلی را در مورد مدیریت ریسک‌های پیش روی سازمان‌ها ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
10.865kib حجم فایل