logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

فرم پیشنهادی موضوع پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
572kib حجم فایل

عنوان: فرم پیشنهادی موضوع پایان نامه

پایان نامه شما ادعای اصلی در مقاله شما است – بینش یا ایده اصلی شما در مورد منبع یا موضوع شما. پایان نامه شما باید در اوایل یک مقاله دانشگاهی ظاهر شود و به دنبال آن یک استدلال منطقی ساخته شده است که این ادعای اصلی را پشتیبانی می کند.

یک تز قوی قابل بحث است، به این معنی که یک خواننده متفکر ممکن است با آن مخالف باشد و بنابراین به تحلیل دقیق شما از شواهد نیاز دارد تا بفهمد چگونه به این ادعا رسیده اید. شما با بررسی و تجزیه و تحلیل شواهدی که در دسترس شماست، که ممکن است متن یا انواع دیگر منابع منبع باشد، به پایان نامه خود می رسید.

یک پایان نامه به طور کلی به یک سوال تحلیلی پاسخ می دهد یا راه حلی برای مشکلی که شما برای خوانندگان خود (و برای خودتان) تنظیم کرده اید، ارائه می دهد.

وقتی آن سوال یا مشکل را برای خوانندگان خود طرح ریزی می کنید، به آنها می گویید که در بحث شما چه چیزی در خطر است – چرا سوال شما مهم است و چرا آنها باید به پاسخ اهمیت دهند.

اگر بتوانید به خوانندگان خود توضیح دهید که چرا یک سوال یا مشکل ارزش پرداختن به آن را دارد، آنها متوجه خواهند شد که چرا ارزش خواندن مقاله ای را دارد که پایان نامه شما را توسعه می دهد – و خواهید فهمید که چرا نوشتن آن مقاله ارزش دارد.

یک پایان نامه قوی به جای توصیفی، قابل بحث خواهد بود و دامنه مناسبی برای مقاله ای است که می نویسید. اگر پایان نامه شما توصیفی است، دیگر نیازی به متقاعد کردن خوانندگان خود در مورد چیزی نخواهید داشت – شما چیزی را نام می برید یا خلاصه می کنید که خوانندگان شما می توانند خودشان ببینند. اگر پایان نامه شما خیلی محدود باشد، نمی توانید موضوع خود را به اندازه کافی عمیق بررسی کنید تا چیز جالبی در مورد آن بگویید. اگر پایان نامه شما خیلی گسترده باشد، ممکن است نتوانید آن را با شواهدی از منابع موجود پشتیبانی کنید.

هنگامی که در حال نوشتن یک مقاله برای یک تکلیف دوره هستید، باید مطمئن شوید که متوجه شده اید که چه نوع ادعایی از شما خواسته می شود. بسیاری از تکالیف شما از شما می خواهند که ادعاهای تحلیلی داشته باشید که بر اساس تفسیر حقایق، داده ها یا منابع است.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
572kib حجم فایل