logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ در ﺳﺎزﻣﺎن زﻧﺪان ﻫﺎي اﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮان پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
626kib حجم فایل

عنوان: ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ در ﺳﺎزﻣﺎن زﻧﺪان ﻫﺎي اﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮان پایان نامه

زندان که به عنوان زندان، زندان، زندان، ندامتگاه، بازداشتگاه، کانون اصلاح و تربیت، کانون اصلاح و تربیت یا بازداشتگاه نیز شناخته می‌شود، محلی است که در آن افراد برخلاف میل خود محبوس می‌شوند و از آنها محروم می‌شوند.

انواع آزادی ها تحت اقتدار دولت، به طور کلی به عنوان مجازات برای جرایم مختلف. مقامات معمولاً از زندان ها در یک سیستم عدالت کیفری استفاده می کنند: افرادی که متهم به جنایت هستند ممکن است تا زمان محاکمه آنها زندانی شوند. کسانی که در دادگاه اعتراف کرده اند یا مرتکب جرم شده اند ممکن است به مدت معینی به حبس محکوم شوند.

زندان ها همچنین می توانند به عنوان ابزاری برای سرکوب سیاسی توسط رژیم های خودکامه مورد استفاده قرار گیرند که مخالفان شناخته شده را به دلیل جرایم سیاسی، اغلب بدون محاکمه عادلانه یا روند قانونی بازداشت می کنند. این استفاده تحت اکثر اشکال حقوق بین‌الملل حاکم بر اجرای عادلانه عدالت غیرقانونی است.

در زمان جنگ، کشورهای متخاصم یا بی‌طرف ممکن است اسیران جنگی یا بازداشت‌شدگان را در زندان‌های نظامی یا اردوگاه‌های اسیران جنگی بازداشت کنند. در هر زمان، دولت‌ها ممکن است غیرنظامیان – گاه گروه‌های بزرگی از غیرنظامیان – را در اردوگاه‌های اسارت زندانی کنند.

در انگلیسی آمریکایی، اصطلاحات زندان و زندان تعاریف جداگانه‌ای دارند، اگرچه همیشه در سخنرانی‌های معمولی به آن پایبند نیست.

یک زندان یا ندامتگاه افراد را برای مدت طولانی‌تری مانند سال‌ها نگهداری می‌کند و توسط یک دولت ایالتی یا فدرال اداره می‌شود. یک زندان افراد را برای مدت کوتاه‌تر یا برای بازداشت پیش از محاکمه نگه می‌دارد و معمولاً توسط یک دولت محلی، معمولاً کلانتر شهرستان اداره می‌شود. در خارج از آمریکای شمالی، زندان و زندان اغلب معنی یکسانی دارند.

در نیوزلند، اصطلاحات “زندان” و “زندان” معمولا استفاده می شود، اگرچه اصطلاحات “تأسیسات اصلاحی” و “زندان” در میان دیگران در استفاده رسمی هستند. در پاپوآ گینه نو، “زندان” به طور رسمی استفاده می شود، اگرچه “زندان” نیز به طور گسترده ای درک شده و در استفاده رایج تر است.

در استرالیا معمولاً از واژه‌های زندان، زندان و زندان استفاده می‌شود.[4] املای “گال” در گذشته به طور رسمی مورد استفاده قرار می گرفت و بسیاری از دروازه های تاریخی امروزه از جاذبه های گردشگری هستند،

مانند دروازه میتلند. به طور رسمی، اصطلاح “مرکز اصلاح و تربیت” تقریباً برای تمام زندان‌های نیو ساوت ولز و کوئینزلند استفاده می‌شود،

در حالی که سایر ایالت‌ها و مناطق از نام‌های مختلفی استفاده می‌کنند. “زندان” به طور رسمی برای برخی از امکانات در جنوب استرالیا، ویکتوریا و استرالیای غربی استفاده می شود. زندان‌های جوانان در استرالیا، بسته به حوزه قضایی، در میان نام‌های دیگر به «تأسیسات اصلاحی جوانان» یا «مرکز بازداشت جوانان» گفته می‌شود.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
626kib حجم فایل