logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بررسي انتقال دو جانبه در مهارت دريبل فوتبال از پاي برتر به پاي غير برتر و بالعکس پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
58kib حجم فایل

عنوان: بررسي انتقال دو جانبه در مهارت دريبل فوتبال از پاي برتر به پاي غير برتر و بالعکس پایان نامه

در فوتبال انجمنی، دریبل یکی از دشوارترین مهارت های توپ برای تسلط و یکی از مفیدترین حرکات هجومی است. در بازی معمولی، بازیکنان تلاش می‌کنند تا از طریق کنترل فردی توپ، مانند دریبل زدن (استفاده از مانورهای فنی) توپ را به سمت دروازه حریف پیش ببرند. برای عبور از حریف، دریبل زدن می‌تواند شامل انواع مختلفی از حقه‌ها و فانتزی‌ها باشد. رونالدینیو اغلب از مهارت‌ها و تظاهرات پیچیده‌ای مانند الاستیکو برای شکست دادن مدافعان استفاده می‌کرد.

دریبلینگ اغلب بسیار ارزشمند است، به خصوص در قسمت سوم زمین یا در جناحین، جایی که بیشتر حملات انجام می شود. دریبل زدن در موقعیت‌های تنگ فضا ایجاد می‌کند که دریبل‌زن علامت‌گذاری می‌شود (به‌خوبی توسط یک مدافع محافظت می‌شود)، و دریبل‌زن می‌تواند پس از یک دریبل موفق، گل بزند یا موقعیت‌های گلزنی ایجاد کند. با این حال، دریبل زدن، در صورت تسلط و استفاده ضعیف، ممکن است منجر به از دست دادن مالکیت توپ در هنگام قطع توپ یا تکل توسط مدافع شود.

برخی از بازیکنان ترجیح می‌دهند از کنار بازیکنانی با سرعت و جسمانی عبور کنند، مانند وینگر گرت بیل،  برخی از بازیکنان مستقیماً به سمت حریف می‌روند و به دنبال آن هستند که مستقیماً با جوز هندی (با لگد زدن به توپ) از کنار آنها عبور کنند. از طریق پاهای خود) مانند لوئیس سوارز در حالی که دیگران ممکن است از تظاهر، کنترل، چابکی و شتاب برای فرار از تکل استفاده کنند، مانند لیونل مسی.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
58kib حجم فایل