logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

رابطه بين سلامت اداري و چابكي سازمان در سازمان توسعه برق ايران پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
474kib حجم فایل

عنوان:رابطه بين سلامت اداري و چابكي سازمان در سازمان توسعه برق ايران پایان نامه

رابطه بين سلامت اداري و چابكي سازمان در سازمان توسعه برق ايران

الکتریسیته مجموعه ای از پدیده های فیزیکی است که با حضور و حرکت ماده ای دارای بار الکتریکی مرتبط است. الکتریسیته با مغناطیس مرتبط است، هر دو بخشی از پدیده الکترومغناطیس هستند، همانطور که توسط معادلات ماکسول توضیح داده شده است. پدیده های رایج مربوط به الکتریسیته است، از جمله رعد و برق، الکتریسیته ساکن، گرمایش الکتریکی، تخلیه الکتریکی و بسیاری دیگر.

وجود بار الکتریکی مثبت یا منفی باعث ایجاد میدان الکتریکی می شود. حرکت بارهای الکتریکی یک جریان الکتریکی است و میدان مغناطیسی ایجاد می کند. در بیشتر کاربردها، قانون کولن نیروی وارد بر بار الکتریکی را تعیین می کند. پتانسیل الکتریکی کاری است که برای جابجایی بار الکتریکی از یک نقطه به نقطه دیگر در میدان الکتریکی انجام می شود که معمولاً بر حسب ولت اندازه گیری می شود.

الکتریسیته در بسیاری از فن‌آوری‌های مدرن نقش محوری ایفا می‌کند، در نیروی الکتریکی که در آن جریان الکتریکی برای انرژی دادن به تجهیزات استفاده می‌شود، و در الکترونیک که با مدارهای الکتریکی شامل اجزای فعال مانند لوله‌های خلاء، ترانزیستورها، دیودها و مدارهای مجتمع و فناوری‌های اتصال غیرفعال مرتبط است. .

مطالعه پدیده‌های الکتریکی به دوران باستان برمی‌گردد و درک نظری تا قرن‌های 17 و 18 به کندی پیشرفت می‌کرد. توسعه تئوری الکترومغناطیس در قرن 19 پیشرفت قابل توجهی داشت که منجر به کاربرد صنعتی و مسکونی برق توسط مهندسان برق در پایان قرن شد. این گسترش سریع در فناوری الکتریکی در آن زمان، نیروی محرکه انقلاب صنعتی دوم بود، با تطبیق پذیری الکتریسیته باعث تحولات در صنعت و جامعه شد. الکتریسیته جزء برنامه های کاربردی حمل و نقل، گرمایش، روشنایی، ارتباطات و محاسبات است و آن را پایه و اساس جامعه صنعتی مدرن می سازد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
474kib حجم فایل