logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

رابطه استقرار صنايع بزرگ پيرامون شهر با مديريت شهري (مطالعه موردي شهر تهران) پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
1.643kib حجم فایل

عنوان: رابطه استقرار صنايع بزرگ پيرامون شهر با مديريت شهري (مطالعه موردي شهر تهران) پایان نامه

این مقاله محدودیت‌های عملکرد مرسوم را برای راه‌حل‌های کارآمد و عادلانه مشکلات مدیریت شهری در زمینه پویایی و عدم قطعیت‌های شهری و نیاز به یک رویکرد مدیریت یکپارچه نشان می‌دهد.

این مقاله مفهومی از مدیریت یکپارچه شهری را بر اساس تئوری مدیریت و رویکرد سیستمی ارائه می‌کند و استدلال می‌کند که بسیاری از اصول مدیریت سنتی – مانند اصول بهره‌وری، پاسخگویی اجتماعی و انعطاف‌پذیری – به یک اندازه برای مدیریت شهری به منظور غلبه بر این محدودیت‌ها قابل اجرا هستند.

. به همین ترتیب، بسیاری از تکنیک‌های مدیریت سنتی – مانند علم مدیریت، تحقیق در عملیات (OR) و طراحی به کمک رایانه (CAD) – در مدیریت شهری در سطوح مختلف سیستم، به منظور دستیابی به کارایی و برابری در شهرنشینی و توسعه قابل استفاده هستند. روند.

تکنیک های کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی فرم ساخته شده شهری، و برای طراحی و پیش نویس بهینه در توسعه شهری، با ترکیب OR، به عنوان ابزار برنامه ریزی و مدیریت شهری برای بهبود بهره وری و برابری در عملیات شهری ارائه شده است. ویژگی های اساسی نرم افزار CAUB و HudCAD و کاربرد آنها با مثال هایی نشان داده شده است.

بر لزوم آموزش مدیریت شهری برای تسهیل به کارگیری این اصول و تکنیک های مدیریتی و حل مشکلات شهری به شیوه ای کارآمد با منابع و در عین حال رفع نیازهای ذینفعان متعدد تاکید می شود.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
1.643kib حجم فایل