logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

معرفی سبک APA جهت استفاده نویسندگان و پژوهشگران پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
227kib حجم فایل

عنوان: معرفی سبک APA جهت استفاده نویسندگان و پژوهشگران پایان نامه

کتاب راهنمای نویسندگان و پژوهشگران، پایان نامه ها و پایان نامه ها یک راهنمای سبک برای نگارش و قالب بندی مقالات پژوهشی، پایان نامه ها و پایان نامه ها است و توسط انتشارات دانشگاه شیکاگو منتشر شده است.

این اثر اغلب به عنوان “Turabian” (پس از نویسنده اصلی اثر، Kate L. Turabian) یا با عنوان کوتاه شده، A Manual for Writers شناخته می شود.سبک و قالب بندی آثار آکادمیک، که در کتابچه راهنمای شرح داده شده است، معمولاً به عنوان “سبک تورابی” یا “سبک شیکاگو” (بر اساس سبک کتاب راهنمای سبک شیکاگو) شناخته می شود.

نسخه نهم این راهنما که در سال 2018 منتشر شد، با ویرایش هفدهم کتاب راهنمای سبک شیکاگو مطابقت دارد.

به جز چند تفاوت جزئی، سبک و قالب بندی شرح داده شده در نسخه نهم راهنما با ویرایش هفدهم The Chicago Manual of Style یکسان است.

در حالی که کتاب راهنمای سبک شیکاگو بر ارائه رهنمودهایی برای انتشار تمرکز دارد، کتاب راهنمای تورابیان برای نویسندگان مقالات پژوهشی، پایان نامه ها و پایان نامه ها برای ایجاد و ارسال آثار دانشگاهی در نظر گرفته شده است. در جایی که این دو کار «به جهات کوچکی» با هم تفاوت دارند، کتابچه راهنمای تورابیان طوری طراحی شده است که «بهتر از آثار منتشر شده، با الزامات مقالات دانشگاهی مطابقت داشته باشد». سبک»

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
227kib حجم فایل