logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بهینه سازی عملکردکیوبیت های ابر رسانا پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
pdf فرمت فایل
3.667kib حجم فایل

عنوان: بهینه سازی عملکردکیوبیت های ابر رسانا پایان نامه

بهینه سازی عملکردکیوبیت های ابر رسانا

پیشرفت فناوری هسته ایگل استفاده از چیزی است که ما آن را طرح تحویل سیگنال نسل سوم خود می نامیم. نسل اول پردازنده های ما از یک لایه فلز در بالای ویفر کیوبیت و یک برد مدار چاپی تشکیل شده است.

در حالی که این طرح برای توپولوژی های حلقه به خوبی کار می کند – آنهایی که کیوبیت ها در یک حلقه مرتب شده اند – اگر کیوبیت هایی در مرکز حلقه وجود داشته باشد خراب می شود زیرا ما هیچ راهی برای رساندن سیگنال های مایکروویو به آنها نداریم.

نسل دوم طرح‌های بسته‌بندی ما دارای دو تراشه مجزا بود که هر کدام دارای لایه‌ای از فلز طرح‌دار بودند که با پیوندهای ضربه‌ای ابررسانا به هم متصل می‌شدند: یک ویفر کیوبیت در بالای ویفر اینترپوزر.

این طرح به ما امکان می‌دهد سیگنال‌های مایکروویو را به مرکز تراشه کیوبیت بیاوریم، «هواپیما را بشکند» و سنگ بنای پردازنده‌های فالکون و مرغ مگس خوار بود. با این حال، لازم بود که تمام خطوط کنترل کیوبیت و بازخوانی به سمت حاشیه تراشه هدایت شوند و لایه‌های فلزی از یکدیگر جدا نباشند.

فناوری سخت افزار محاسبات کوانتومی هر سال پیشرفت چشمگیری دارد. و اکنون محققان و توسعه دهندگان بیشتری بر روی پردازنده های مبتنی بر ابر برنامه نویسی می کنند و برنامه های کوانتومی پیچیده تری را اجرا می کنند. در این محیط در حال تغییر، IBM Quantum پردازنده‌های جدید را به محض گذراندن مراحل غربالگری منتشر می‌کند تا کاربران بتوانند آزمایش‌هایی را روی آن‌ها انجام دهند.

این پردازنده‌ها به‌عنوان بخشی از کوانتومی IBM ایجاد می‌شوند که دائماً در حال بهبود عملکرد رایانه‌های کوانتومی با توسعه سریع‌ترین و با کیفیت‌ترین سیستم‌ها با بیشترین تعداد کیوبیت است. بیشتر بخوانید.

روش‌شناسی توسعه سخت‌افزار چابک، که در آن تیم‌های متعدد بر روی جنبه‌های مختلف عملکرد پردازنده – مقیاس، کیفیت و سرعت – به طور موازی روی پردازنده‌های آزمایشی مختلف تمرکز می‌کنند، و در آنجا درس‌های آموخته شده آنها را در ویرایش‌های بعدی ترکیب می‌کنند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
pdf فرمت فایل
3.667kib حجم فایل