logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

شناسایی گلوگاه توانمندسازی و حذف محدودیت ها تولید در آنها با رویکرد تئوری محدودیت ها TOC در شرکت سیم و کابل سمنان پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
5,388kib حجم فایل

عنوان:شناسایی گلوگاه توانمند سازی و حذف محدودیت ها تولید در آنها با رویکرد تئوری محدودیت ها TOC در شرکت سیم و کابل سمنان پایان نامه

کابل و سیم

قرقره کابل یک جسم گرد و طبلی شکل است مانند قرقره ای که برای حمل انواع مختلف سیم های برق استفاده می شود. قرقره‌های کابل که می‌توان آن‌ها را درام نیز نامید، سال‌هاست که برای انتقال کابل‌های برق، کابل‌های فیبر نوری  و محصولات سیمی استفاده می‌شود. قرقره های کابل معمولا در چهار نوع مختلف وجود دارند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند: چوب، تخته سه لا، پلاستیک و فولاد.

دسته کابل، همچنین به عنوان سیم، دسته، مجموعه کابل، مجموعه سیم کشی یا دستگاه سیم کشی می شود، مجموعه ای از کابل ها یا سیم های الکتریکی است که سیگنال ها یا نیروهای الکتریکی را منتقل می کند.

کابل ها توسط یک ماده بادوام مانند لاستیک، وینیل، نوار الکتریکی، مجرا، بافتی از رشته های اکسترود شده یا ترکیبی از آنها به هم متصل می شوند.

دسته کابل که معمولاً در ماشین ها و همچنین وسایل ساختمانی استفاده می شود، بیشتر نسبت به سیم ها و کابل های شل دارد. به عنوان مثال، بسیاری از هواپیماها، خودروها و فضاپیماها دارای توده های زیادی از سیم هستند که اگر به طور کامل یابند تا چند کیلومتر کشیده می شوند.

با اتصال بسیاری از ها و کابل ها به یک دسته کابل، سیم ها و کابل ها را می توان بهتر در برابر سیم نامطلوبش، ساییدگی و کنترل ایمن کرد. با منقبض کردن سیم ها در یک بسته نرم افزاری غیر منعطف، استفاده از فضا بهینه می شود و خطر اتصال کوتاه می یابد.

از آنجایی که نصب کننده تنها یک توانایی برای نصب دارد (بر خلاف سیم های متعدد)، زمان نصب کاهش می یابد و روند را می توان به راحتی استاندارد کرد. اتصال سیم ها به یک آستین بازدارنده شعله نیز خطر آتش سوزی الکتریکی را کاهش می دهد.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
5,388kib حجم فایل