logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

مقایسه هیجان خواهی، همدلی و سازگاری زناشویی در زنان طالق گرفته و عادی شهر …پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
68kib حجم فایل

عنوان: مقایسه هیجان خواهی، همدلی و سازگاری زناشویی در زنان طالق گرفته و عادی شهر …پایان نامه

طلاق (همچنین به عنوان فسخ نکاح شناخته می شود) فرآیند فسخ نکاح یا پیوند زناشویی است.

طلاق معمولاً مستلزم لغو یا سازماندهی مجدد وظایف و مسئولیت های قانونی ازدواج است و در نتیجه پیوندهای زناشویی بین یک زوج متاهل تحت حاکمیت قانون کشور یا ایالت خاص از بین می رود. می توان گفت انحلال قانونی نکاح توسط دادگاه یا مرجع صالح دیگر.این فرآیند قانونی پایان دادن به ازدواج است.

قوانین طلاق در سراسر جهان به طور قابل توجهی متفاوت است، اما در بیشتر کشورها، طلاق مستلزم تأیید دادگاه یا مرجع دیگری در یک روند قانونی است که ممکن است شامل مسائل مربوط به توزیع اموال، حضانت فرزند، نفقه باشد.

(حمایت از همسر)، ملاقات / دسترسی به کودک، زمان والدین، حمایت از کودک، و تقسیم بدهی. در اکثر کشورها تک همسری طبق قانون الزامی است، بنابراین طلاق به هر یک از شرکای سابق اجازه می دهد تا با شخص دیگری ازدواج کنند.

طلاق با ابطال که ازدواج را باطل و باطل اعلام می کند، با جدایی قانونی یا جدایی قانونی (روندی قانونی که به موجب آن یک زوج متاهل می توانند جدایی عملی را در حالی که به طور قانونی ازدواج کرده اند رسمیت بخشند) یا با جدایی عملی (فرایندی که در آن ازدواج می کند) متفاوت است.

همسران به طور غیر رسمی زندگی مشترک را متوقف می کنند). دلایل طلاق متفاوت است، از ناسازگاری جنسی یا عدم استقلال یک یا هر دو همسر تا تضاد شخصیتی یا خیانت.

تنها کشورهایی که اجازه طلاق را نمی دهند فیلیپین و واتیکان هستند. در فیلیپین، طلاق برای فیلیپینی‌های غیرمسلمان قانونی نیست، مگر اینکه یکی از زوجین مهاجر بدون مدرک باشد و شرایط خاصی را داشته باشد.

شهر واتیکان ایالتی است که توسط رئیس کلیسای کاتولیک اداره می شود، مذهبی که اجازه طلاق را نمی دهد. کشورهایی که به تازگی طلاق را قانونی کرده اند عبارتند از: ایتالیا (1970)، پرتغال (1975، اگرچه از سال 1910 تا 1940 امکان ازدواج مدنی و مذهبی وجود داشت).

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
68kib حجم فایل