logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بررسی کارایی حذف آلکیل بنزین سولفونات خطی )LAS( به وسیله پرسولفات، پراکسید هیدروژن و پرتوی UV پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
94kib حجم فایل

عنوان: بررسی کارایی حذف آلکیل بنزین سولفونات خطی )LAS( به وسیله پرسولفات، پراکسید هیدروژن و پرتوی UV پایان نامه

اصطلاحات بنزین (/ˈɡæsəliːn/، بنزین (/ˈpɛtrəl/)، یا به سادگی گاز، محصول پتروشیمی را شناسایی و توصیف می کند که به عنوان مایع شفاف، زرد رنگ و قابل اشتعال مشخص می شود که معمولاً به عنوان سوخت برای موتورهای احتراق داخلی با جرقه استفاده می شود. بنزین به عنوان سوختی برای موتورها، از نظر شیمیایی از ترکیبات آلی به دست آمده از تقطیر جزئی نفت تشکیل شده است و بعداً از نظر شیمیایی با افزودنی های بنزین تقویت می شود.

ویژگی‌های سوخت یک مخلوط بنزینی خاص که در برابر احتراق خیلی زود مقاومت می‌کند – و باعث کوبش موتور و کاهش راندمان در موتورهای رفت و برگشتی می‌شود – به عنوان درجه اکتان ترکیب سوخت اندازه‌گیری می‌شود. مخلوط بنزین با پایدارترین درجه اکتان سپس در چندین درجه سوخت برای انواع مختلف موتور تولید می شود. سرب تترااتیل و سایر ترکیبات سرب در بنزین خودروهای مدرن استفاده نمی شود، به جز در حمل و نقل هوایی، وسایل نقلیه موتوری خارج از جاده، و موتورهای اتومبیل های مسابقه ای.

بنزین می تواند به عنوان یک سوخت مایع احتراق نشده، به عنوان یک مایع قابل اشتعال، یا به عنوان بخار از طریق نشت هایی که در طول تولید، جابجایی، حمل و نقل و تحویل آن رخ می دهد، وارد محیط زیست زمین شود.بنزین حاوی مواد سرطان زا شناخته شده است. هنگامی که یک لیتر (0.26 U.S. gal) بنزین می سوزد، حدود 2.3 کیلوگرم (5.1 پوند) CO2، یک گاز گلخانه ای، منتشر می کند که به تغییرات آب و هوایی ناشی از انسان کمک می کند. محصولات نفتی، از جمله بنزین، مسئول حدود 32 درصد از انتشار CO2 در سراسر جهان در سال 2021 بودند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
94kib حجم فایل