logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پرسشنامه انتظارات مشتری پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
33kib حجم فایل

عنوان: پرسشنامه انتظارات مشتری پایان نامه

امروزه مصرف کنندگان در مرکز انتخاب های طاقت فرسا در کانال های بی شماری قرار دارند. داده های زیادی وجود دارد و اتصال کافی وجود ندارد. اما دنیایی را همگام تصور کنید. تصور کنید به طور مداوم آنچه را که مصرف کنندگان می خواهند با شرایطی که برای شما مناسب است ارائه دهید.

ما به خرده‌فروشان و برندها کمک می‌کنیم تا داده‌ها، فرآیندها، فناوری و تعامل انسانی را برای کشف بینش‌هایی که تجربیات یکپارچه‌ای را برای افزایش تبدیل و افزایش وفاداری ایجاد می‌کنند، ایجاد کنند. ما به هماهنگ کردن بازاریابی تأثیرگذار، زنجیره تأمین شفاف و تعاملات شخصی کمک می کنیم، و تبدیل نقاط تماس به نقاط اعتماد و ایجاد ارزش ماندگار را آسان تر می کنیم.

مشتریان سرعت می خواهند. آنها انتظار دارند که یک شرکت مشکلات آنها را به سرعت حل کند، خواه شکایت در کانال های دیجیتال – مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل بازخورد و نظرات صفحه وب – یا خارج از سایت در سایت های شخص ثالث و بررسی باشد.

به‌ویژه، سایت‌های بررسی نمونه‌های کلیدی از مکان‌هایی هستند که کسب‌وکارها باید فعالانه نظارت کنند. هنگامی که مشکلات به دست می‌آیند، یک حل‌وفصل سریع باعث می‌شود مشتریان احساس خوبی داشته باشند – 53 درصد ازخدمات مشتریان انتظار دارند که کسب‌وکارها در عرض یک هفته به نظرات منفی پاسخ دهند.

در رسانه‌های اجتماعی، پاسخ‌های سریع برای مشتری عادی است. Statista دریافت که 18 درصد از مشتریان انتظار دارند در عرض یک ساعت از رسانه های اجتماعی یک شرکت پاسخ دهند. از آنجایی که همه اطلاعات در معرض دید عموم قرار می گیرد، اقدام یا عدم اقدام را می توان به سرعت، خوب یا بد، به اشتراک گذاشت.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
33kib حجم فایل