logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

شناسايي و اولويت بندی عوامل اثرگذار بر تکريم كارمندان در مراحل رشد سازماني و بعد از خروج از سازمان با رويکرد تصميم گيری چندمعياره TOPSIS( AND )AHP پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
391kib حجم فایل

عنوان: شناسايي و اولويت بندی عوامل اثرگذار بر تکريم كارمندان در مراحل رشد سازماني و بعد از خروج از سازمان با رويکرد تصميم گيری چندمعياره TOPSIS( AND )AHP پایان نامه

شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر تکریم کارمندان در مراحل رشد سازمانی  استخدام یک رابطه بین دو طرف است که ارائه خدمات کار با حقوق را تنظیم می کند. معمولاً بر اساس یک قرارداد، یکی از طرفین، کارفرما، که ممکن است یک شرکت سهامی، یک سازمان غیرانتفاعی، یک تعاونی یا هر نهاد دیگری باشد، در ازای انجام کار محول شده، به دیگری، یعنی کارمند، حقوق می پردازد.

کارمندان در ازای دستمزدی کار می کنند که می تواند بر اساس نرخ ساعتی، به صورت تکه تکه یا حقوق سالانه پرداخت شود، بسته به نوع کاری که کارمند انجام می دهد، شرایط حاکم بر بخش و قدرت چانه زنی بین طرفین. کارمندان در برخی از بخش ها ممکن است انعام، پرداخت پاداش یا گزینه های سهام دریافت کنند.

در برخی از انواع مشاغل، کارکنان ممکن است علاوه بر پرداخت مزایا دریافت کنند. مزایا ممکن است شامل بیمه درمانی، مسکن، بیمه از کار افتادگی باشد. اشتغال به طور معمول توسط قوانین اشتغال ، سازمان یا قراردادهای حقوقی اداره می شود.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
391kib حجم فایل