logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بررسی پیامدهای مثبت سایبرلوفینگ در دانشگاه‌های شهرستان بابل پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
1.041kib حجم فایل

عنوان:بررسی پیامدهای مثبت سایبرلوفینگ در دانشگاه‌های شهرستان بابل پایان نامه

حمله سایبری

Goldbricking (که به آن سایبرلوفینگ یا سایبرلاکینگ نیز گفته می شود) عملی است برای انجام کار کمتر از توانایی فرد، در حالی که ظاهر کار را حفظ می کند. این اصطلاح از ترفند اطمینان به کار بردن روکش طلا بر روی آجر فلزی بی‌ارزش سرچشمه می‌گیرد – در حالی که کارگر ممکن است در ظاهر سخت‌کوش به نظر برسد، اما در واقع ارزش کمتری دارد.

یک گزارش در سال 1999 تخمین زد که در ایالات متحده، به دلیل اینکه کارکنان انسانی گاهی اوقات از دسترسی به اینترنت در محل کار برای فعالیت‌های غیر مرتبط با کار استفاده می‌کنند، سالانه 1 میلیارد دلار هزینه منابع رایانه‌ای کارفرمایان سودآوری مطلوب آنها را به همراه نداشت.

علاوه بر این، زمانی که اتصالات اینترنت پهن باند در محل کار رایج شد، موارد آجر طلا به طور قابل توجهی افزایش یافت. قبل از آن، سرعت پایین اتصالات شماره گیری به این معنی بود که صرف زمان کاری برای مرور در اینترنت به ندرت ارزشمند بود. بنابراین، بسیاری از شرکت‌ها از نرم‌افزار نظارتی برای ردیابی فعالیت اینترنتی کارکنان در تلاش برای محدود کردن مسئولیت و بهبود بهره‌وری استفاده می‌کنند.

آجر طلا زمانی که Yahoo! در اواخر فوریه 2013 اعلام کرد که کار از راه دور را ممنوع می کند زیرا متوجه شد که کارگران از راه دور آن اغلب به اندازه کافی وارد VPN شرکت نمی شوند.

دیدگاه های جایگزین
تحقیقات نشان داده است که اجازه دادن به کارکنان برای استفاده از منابع کامپیوتری برای استفاده شخصی در واقع باعث افزایش بهره وری می شود. علاوه بر این، یک مطالعه توسط دانشگاه ملی سنگاپور با عنوان تأثیر سایبر لوفینگ بر تعامل روانی به این نتیجه رسید که استفاده از اینترنت برای استفاده شخصی همان هدفی را دارد که یک استراحت قهوه انجام می‌دهد و به کارگران کمک می‌کند تمرکز کنند و درگیر بمانند.

علاوه بر این، تحقیقات جدید همچنین نشان می‌دهد که کارمندان ممکن است از سایبر لوفینگ برای مقابله با شرایط آزاردهنده و استرس‌زا در محل کار استفاده کنند، زمانی که متوجه شوند با آنها رفتار ناعادلانه، بی‌احترامی، یا مهلت‌های غیرمنطقی داده می‌شود.

همچنین ببینید
رفتار کاری معکوس
اختلال اعتیاد به اینترنت
علم وقفه
لیست ترفندهای اعتماد به نفس
کیسه شنی (ابهام زدایی)
سست تر
بیزاری از کار

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
1.041kib حجم فایل