logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

آشنایی با بخش هاي الزامی یک بیمارستان و انجام یک پروژه نمونه با نرم افزار Carrier پایان نامه

ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
docx فرمت فایل
484kib حجم فایل

عنوان: آشنایی با بخش هاي الزامی یک بیمارستان و انجام یک پروژه نمونه با نرم افزار Carrier پایان نامه

بیمارستان یک مؤسسه بهداشتی درمانی است که با علم بهداشت تخصصی و کارکنان مراقبت های بهداشتی کمکی و تجهیزات پزشکی ارائه دهنده خدمات درمانی بیمار است.

شناخته شده ترین نوع بیمارستان، بیمارستان عمومی است که به طور معمول دارای بخش اورژانس برای درمان مشکلات فوری بهداشتی از قربانیان آتش سوزی و تصادفات تا یک بیماری ناگهانی است. یک بیمارستان منطقه ای معمولاً مرکز اصلی مراقبت های بهداشتی در منطقه خود است، با تعداد زیادی تخت برای مراقبت های ویژه و تخت های اضافی برای بیمارانی که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارند.

بیمارستان‌های تخصصی شامل مراکز تروما، بیمارستان‌های توانبخشی، بیمارستان‌های کودکان، بیمارستان‌های سالمندان، و بیمارستان‌هایی برای نیازهای پزشکی خاص، مانند بیمارستان‌های روان‌پزشکی برای درمان روان‌پزشکی و سایر دسته‌های خاص بیماری هستند. بیمارستان های تخصصی می توانند به کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی در مقایسه با بیمارستان های عمومی کمک کنند.

بیمارستان ها بسته به منابع درآمد دریافتی به عنوان عمومی، تخصصی یا دولتی طبقه بندی می شوند.

یک بیمارستان آموزشی کمک به افراد را با آموزش به دانشجویان علوم بهداشتی و دانشجویان مراقبت های بهداشتی کمکی ترکیب می کند.

به یک مرکز علوم بهداشتی کوچکتر از یک بیمارستان، کلینیک گفته می شود. بیمارستان ها دارای طیف وسیعی از بخش ها (به عنوان مثال جراحی و مراقبت های فوری) و واحدهای تخصصی مانند قلب و عروق هستند. برخی از بیمارستان ها دارای بخش های سرپایی و برخی دارای واحدهای درمان مزمن هستند. واحدهای پشتیبانی مشترک شامل داروخانه، پاتولوژی و رادیولوژی است.

بودجه بیمارستان‌ها معمولاً توسط بودجه عمومی، سازمان‌های بهداشتی (انتفاعی یا غیرانتفاعی)، شرکت‌های بیمه سلامت، یا خیریه‌ها، از جمله کمک‌های خیریه مستقیم تأمین می‌شود. از نظر تاریخی، بیمارستان ها اغلب توسط دستورات مذهبی یا توسط افراد و رهبران خیریه تأسیس و تأمین مالی می شدند.

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
سایز فایلاسم فایل
مقدار #1پیشوند
مقدارپیشوند
docx فرمت فایل
484kib حجم فایل